• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin
    kokobell skrev 2013-09-05 15:11:28 följande:
    oj vad ni skriver mycket medans jag är borta! tack för klädråd! jag vågade snoka lite på tradera och ska kolla in grejer på lindex senare idag tänkte jag... för att se lite vad som finns. det verkade ju faktiskt inte alls så svårt att handla på tradera som jag har tänkt mig, jag orkar liksom inte kriga men jag har inte samma smak som de som krigar så det kanske är lugnt :) kom på att syrran ville ge mig en del grejer från sina bäbisar så jag ska börja där! nån mer än jag som tänker klä vinterbäbis i overaller som ser ut som djur tills de kräks (av det också)? 

Jag har spanat in en urgullig nalleoverall på Ellos, de e ju såå sött! Blir nog en del såna för min del också ja.
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • popcornplaya
    kokobell skrev 2013-09-05 15:11:28 följande:

oj vad ni skriver mycket medans jag är borta! tack för klädråd! jag vågade snoka lite på tradera och ska kolla in grejer på lindex senare idag tänkte jag... för att se lite vad som finns. det verkade ju faktiskt inte alls så svårt att handla på tradera som jag har tänkt mig, jag orkar liksom inte kriga men jag har inte samma smak som de som krigar så det kanske är lugnt :) kom på att syrran ville ge mig en del grejer från sina bäbisar så jag ska börja där! nån mer än jag som tänker klä vinterbäbis i overaller som ser ut som djur tills de kräks (av det också)? 

Har köpt en vit overall med öron på luvan. Bebis kommer se ut som en isbjörn. Till dottern hade jag en rosa i fleece med öron och hon va såååå söt. Som en liten bumbibjörn!
  • popcornplaya
    Siiran skrev 2013-09-05 15:56:05 följande:

Har med vit björnoverall. Är ju såå gulligt :)

Och jättemjuk och go är den.
  • Siiran
    popcornplaya skrev 2013-09-05 16:06:54 följande:
    Och jättemjuk och go är den.

Ja verkligen :)
  • vilja89

Var hos sjukgymnasten idag efter jobbet. Aj aj aj säger jag bara! :( Hade ont innan och nu gör det ont som satan.

Men, nu ska det väl förhoppningsvis bli lite bättre. Ska få låna TENS-apparat i alla fall. :)

• englasmamma86

jag har sparat min overall jag hade till dottern som bebis, en vit luden overall med nalle öron =) och mössan som jag har till är i samma tyg och med öron oxå ..känns mysigt att ha nått som syrran haft så den blir det för oss.

angående vagn så har vi oxå bestämt oss för en brio go ,när jag provkört den var jag kär =) blir en svart med vitt chassit och turkos blå liggdel tror jag..vi köper vår på jollyroom.se dem har dessutom 500kr rabatt nu till den 8 september så får gå in och beställa innan dess. 

Svar på tråden BF januari 2014