• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • eriksson i dalsland

3:e gången nu jag får som frossa. Var efter jag varit uppe på toa i natt. Låg i sängen och skakade och hackade tänder. Helt slut efteråt känns som ett träningspass. Nån sov varit med om något liknande.

• SB2011
    vilja89 skrev 2013-09-05 22:56:48 följande:

Åh. Ikväll när jag satt i soffan då kände jag bebisen kicka i sidan. Petade då lite där och lade sedan handen på samma ställe och då svarade ärtan med en spark! <3 Sen höll vi på och "kommunicerade" så ett bra tag. Fast när pappa la handen på magen så var det inte lika roligt längre, haha!

Hehe ja dom verkar märka om de e nån annans hand som kommer! De kan sparkas vilt och så fort pappas hand kommer blir de lugnt! Tar han sen bort handen börjars de igen! Haha
  • SB2011

Imorse vaknade min son vid 5 och kom in till oss! Han skulle ligga ovan på mig och sova och han e förkyld så han snarkar högt! Han låg typ tvärs över magen på mig! De fick lillebror i magen att ha party! Mellan 5.20 och 7 höll han på å sparka å buffa som en galning! Kan ju säga att jag fick inte sova mer, men de va såå mysigt att de gjorde inget! Dock heeelt öm i magen nu! Haha

• vartjagängår
    englasmamma86 skrev 2013-09-05 23:52:33 följande:
    Är det karpaltunnelsyndrom du har ?

Aldrig hört talas om, men det låter ju snarlikt! Har en far med reumatism så har vart inne på sånna kontroller en miljon gånger men de säger bara att det inte är det & skickar hem mig med alvedon.
  • Maliz
    rumpeflin skrev 2013-09-05 23:35:11 följande:
    Har ont i höger ben, strålar typ ner från ryggen genom skinkan och ner i benet. Vet inte om det känns som växtvärk direkt men..

Är det de som kallas ischias??
    Precis så känner jag också.. Pratade med min barnmorska i går och hon sa att de mkt väl kunde vara ischias. Stretcha benet kan hjälpa :)
  • vilja89
    SB2011 skrev 2013-09-06 07:49:43 följande:
    Hehe ja dom verkar märka om de e nån annans hand som kommer! De kan sparkas vilt och så fort pappas hand kommer blir de lugnt! Tar han sen bort handen börjars de igen! Haha
    Haha! Ja, så är det här med! Att det börjar igen när pappas hand försvinner. ;)
  • dosed

Imorse kände storebror på 3,5 år för första gången en spark :) Så mysigt

• Line79

Jag har ett jätte fånigt husmorstips mot ischias, men det fungerar faktiskt. Man ska ha kastanjer i bakfickan.. Ja jag vet att det inte låter klokt😄, men det fungerade på mig & de som jag rekommenderat till som har provat har åxå blivit hjälpta.

• LillFrö

Nej ännu mindre är nog tokigt.... Så kände jag i alla fall :)

c4trin skrev 2013-09-05 18:14:30 följande:
    Och mindre e väl inte ens lönt egentligen?
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

• M Hedell
    vartjagängår skrev 2013-09-06 07:57:28 följande:

Aldrig hört talas om, men det låter ju snarlikt! Har en far med reumatism så har vart inne på sånna kontroller en miljon gånger men de säger bara att det inte är det & skickar hem mig med alvedon.
    Jag hade carpaltunnelsyndrom andra graviditeten och då domnade mina händer och handleder, ffa under nätterna. På dagarna fick jag ont i fingerlederna. Prova att linda händerna på nätterna till att börja med med elastiska bindor och se om det hjälper Hjälper inte det kan man få skenor genom rehab, och är det riktigt jäkligt så det inte har gått över en tid efter fl kan man få operera. Hoppas det går över snart

Älskar att shoppa och spanar just nu runt på barnvakter. Som jag tidigare berättat så letar jag efter en som visar temperatur, blev så glad igår då jag fick ett sms från Ellos om 40% rabatt på den dyraste varan, å ännu gladare blev jag imorse då jag fick ett mejl om 50% på den dyraste varan! Blev dock rosenrasande då rabatten inte gällde elektronik Skit!
Svar på tråden BF januari 2014