• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • 30maj
    84Johanna skrev 2013-09-25 17:17:36 följande:

Snart dag för ett Ullaredsbesök =) Trots att vi väntar 2:an måste man ju shoppa liiite nytt ;)

Elin 101016
    Samma hääär, om några helger tänkte ja:)
  • popcornplaya
    84Johanna skrev 2013-09-25 17:17:36 följande:

Snart dag för ett Ullaredsbesök =) Trots att vi väntar 2:an måste man ju shoppa liiite nytt ;)

Elin 101016
    Här blir det nog att åka i slutet av oktober.
  • M Hedell

Ååh, jag vill oxå på Gekås! Var dit i april, blev ju gravid i maj, så inga bebisinköp då inte. Å har så galet långt dit dessutom, drygt 100 mil. Jag får nöja mig med Ikea till veckan

Två dagar i rad har bebis vaknat till först vid 8-tiden på morgonen, kan man hoppas att det är en trend som kommer hålla i sig tro

• SB2011

Tycker de e lite trist att vi inte behöver köpa grejer så de blir inget gekås för oss denna gång!:/

• Jossehaugen

Jag har ca 60 mil enkel väg till Ullared.
    Men jag och en kompis kommer att åka på tisdag :)
    Jag känner att jag behöver åka snart, för min kropp kommer inte att orka att gå inne på Gekås.
    Om jag väntar mycket längre till :)

men ska bli så himla kul att åka :) 

• dosed

Jag har bara 45 min dit så är där nån gång varannan månad kanske ;)

• Tokis

Ullared 12 oktober Vi litar på att det är pojke i magen då bm sa hon var 110% säker

• englasmamma86

ja gekås får man verkligen åka till =) ,det blir efter löning i oktober för vår del nån gång..
    vi har ca 1,5 tim körning dit så det är rätt lungt.

alla som handlar lägg upp bilder så vi andra kan titta och längta =) 

• sagalo

Jag längtar också efter att få börja boa och göra i ordning!! Men vi ska flytta 1:a december så innan dess är det ju helt onödigt att börja plocka fram grejer osv.. men efter det då jäklar!! :) Har kvar allt från dottern och känner inte att vi är i behov av något nytt alls, "tyvärr".. förutom typ kläder och smågrejer då såklart. Har dock äntligen kommit på EN grej vi kommer behöva köpa.. skötbord! Yey ;) I nuvarande lgh har vi ett tvättställ med bänk som funkade perfekt som skötbord och badning av bebis men det kommer vi inte ha på nya stället. Blir nog ikea för oss i okt-nov för att inhandla lite smått och gott, har 3h dit enkel väg så är ju ett litet projekt i sig :)

♥ Lilly 2009 . Lillebror BF 2014 ♥
Svar på tråden BF januari 2014