• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan
    popcornplaya skrev 2013-09-26 12:41:17 följande:
    Vi har en kompakt systemkamera. Såååå mkt smidigare än den vanliga systemkameran vi hade innan. Har en nikon j2 eller vad den nu heter ;)
    Kul! Jag är påväg att åka och kolla på kamera nu :)
  • vartjagängår
    Mymemlan skrev 2013-09-26 10:46:53 följande:
    Har en lite fundering som inte rör bebis i sig, men är en kul och bra grej. En bra kamera! Vad fotar ni med? Hade en nikon systemkamera med sonen och har nu bara en stryk och vattentålig kompaktkamera. Vi funderar på att köpa en kompakt systemkamera så den ändå är smidig men vi får bra bilder på barnen :)

Vi kör också kompakt systemkamera! Väldigt smidigt. En Sony NEX-5 har vi. :)
  • Jennifer90

Är det någon som ska söka gravidpenning? Min BM tycker jag ska söka för att se om jag kan få sluta jobba i v 30.

• Wilmis07
    Jennifer90 skrev 2013-09-26 16:19:07 följande:
    Är det någon som ska söka gravidpenning? Min BM tycker jag ska söka för att se om jag kan få sluta jobba i v 30.

Jag har precis sökt och väntar på svar. Jag kommer förhoppningsvis att sluta jobba i v 32.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Jennifer90
    Wilmis07 skrev 2013-09-26 17:17:43 följande:
    Jag har precis sökt och väntar på svar. Jag kommer förhoppningsvis att sluta jobba i v 32.

Väntar du på svar från arbetsgivaren eller försäkringskassan?
  • Siiran

Äntligen ska jag få börja jobba på måndag igen efter 4 veckors sjukskrivning :) så underbart att må bättre och känna att man har energi igen! Hoppas det håller i sig fram till jul då jag slutar jobba :) såå skönt det ska bli att komma iväg till jobbet och träffa människor varje dag!

• Kattamaja

Jag börjar om att jobba på tisdag, och jag ska njuta av varje minut:) Däremot kommer jag troligtvis inte att klara av att jobba så mycket, har så mycket foglossningar nu att jag bara vill sätta mig ner o grina... :(

Går in i v27 idag och shit, det är ju bara 13 kvar, det är ju ingenting!

• popcornplaya

Heeeelt slut ikväll. Städat hemma hela förmiddagen och roat två barn. Sen handlat mat på eftermiddagen.

Nu blir det kvällsmat och sen lär jag däcka i soffan.

• vilja89
    Mymemlan skrev 2013-09-26 10:46:53 följande:
    Har en lite fundering som inte rör bebis i sig, men är en kul och bra grej. En bra kamera! Vad fotar ni med? Hade en nikon systemkamera med sonen och har nu bara en stryk och vattentålig kompaktkamera. Vi funderar på att köpa en kompakt systemkamera så den ändå är smidig men vi får bra bilder på barnen :)
    Har en Sony systemkamera :) Väldigt glad över att ha den, speciellt nu när det är bebis på väg. :) 
Svar på tråden BF januari 2014