• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Tokfrans

Mina förvärkar är som kraftig mensvärk som går runt som ett bälte runt magen, ryggen/svanken ner mot låren, som att mensen ska komma när som fast kraftigare. Om ni förstår? ^^

• Oh baby

Jag väntar tredje barnet 13/1 och har inga som helst känningar :D Inga sammandragningar och inga förvärkar alls. Hade det mycket mer med de två första barnen än nu. Konstigt att inte ha någon som helst känsla av förlossning. Även om jag vet att jag går över tiden tycker jag att livmodern borde börja öva. Det är ändå "bara" 32 dagar kvar tills jag sätts igång pga övertid. Jag vill inte ha igångsättning, så jag hoppas den kommer igång av sig själv kring den 25-26/1 :)

• Kattamaja

Igårkväll kom vår lille kille. Det gick fort, och vi är lite trötta, men annars mår vi bra!

• debbie85
    Kattamaja skrev 2013-12-26 18:40:56 följande:
    Igårkväll kom vår lille kille. Det gick fort, och vi är lite trötta, men annars mår vi bra!

Stort grattis till sonen!
    28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140106. <3
  • Veronica76
    Kattamaja skrev 2013-12-26 18:40:56 följande:

Gratulerar till nytillskottet!
  • 84Johanna

När vi skulle ha dottern gick mitt vatten ungefär nu, exakt på samma antal dagar som idag. Gissa om jag är nervös att det ska inträffa ikväll. Vill gärna att beibs ska komma tidigare än bf men den kan ju stanna där inne tills onsdag  alla fall,

• syskonlängtan14

Grattis till pojken! Skönt att allt gått bra skriv gärna hur allt gått och hur fort typ när du orkar och har tid. Alltid kul/intressant att höra om andra förlossningar.

• syskonlängtan14

Jag blir galen. försökt hitta en bra tröjja och en tjysst vardagsklänning som är smidiga att amma i. Hittar inga :( Med sonen fanns de ju massvis av bra modeller men de är väl ur modet nu... Sen amningslinne? Vilka har ni andra köpt om ni har Hms eller Lindex?

• Mantra

Har en del förvärkar men inget som känns jättestarkt. Har bf 30/1 . Första dottern kom ju i v 36+1 . Har bara en vecka kvar dit nu iaf! Tror inte det blir ngt i år iaf. Tveksamt om det ens blir så tidigt som förra gg.

Svar på tråden BF januari 2014