• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • c4trin

Jag har känt att vår lille varit på rätt håll sedan ca vecka 31, konstaterad fixerad hos BM vecka 33 =) Då kunde man andas ut med den delen

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • c4trin
    Den sista länken va ju bra! Hade redan läst de flesta men de känns som att dessa sätt måste vara en bättre lösning för kroppen =)
    Tack M!!
  • kallemaja

37+4 igår och då hade hon fixerat sig

Hoppas att det inte dröjer länge efter nyår tills det är dags..

• Burberry

Bf 20.1: bebis ligger rätt, men ännu ruckbar, så inte fixerad, å inte ännu sjunkit ner.

Så till ett problen; fick ju order av BM igår att ta bort ringarna när mina fingrar börjat svullna av misstänkt havandeskapsförgiftning. Lyckades få bort hälften igår. Kvar sitter ännu 2 ringar på vänster hands ringfinger, och 2 på höger hands långfinger. Sitter fast som berget.. Testat med tvål och med kallt vatten, både morgon o kväll.

Någon som vet något bra knep?

• HimmelHav

Ajdå Burberry! :( låter illa... Har inga tips mer än att låta händerna bli kalla - typ utomhus - så hinner de svälla av ordentligt. Hoppas det löser sig!

• Veronica76
    Burberry skrev 2013-12-31 13:09:58 följande:

Bf 20.1: bebis ligger rätt, men ännu ruckbar, så inte fixerad, å inte ännu sjunkit ner.

Så till ett problen; fick ju order av BM igår att ta bort ringarna när mina fingrar börjat svullna av misstänkt havandeskapsförgiftning. Lyckades få bort hälften igår. Kvar sitter ännu 2 ringar på vänster hands ringfinger, och 2 på höger hands långfinger. Sitter fast som berget.. Testat med tvål och med kallt vatten, både morgon o kväll.

Isbad med handen å sen smörja med olja/smör?
  • c4trin
    Burberry skrev 2013-12-31 13:09:58 följande:

Kallt o sedan barnolja eller annan olja? Bäst att få av dem så snabbt som möjligt ju! Usch o fy :(
  • Sunnza
    84Johanna skrev 2013-12-31 17:41:06 följande:
    Det ska väl gå i raketfart om det ska bli nån bebis ikväll...så jag kan nog vara lugn att det blir en januaribebis =)
    när är din bf? :D
Svar på tråden BF januari 2014