• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Queenie70
    Persisk skrev 2013-04-29 16:08:00 följande:
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 

Du är en rasist/sverigedemokrat som försöker få tjejer från mellanöstern som ytliga, korkade och fördomsfulla. Det är vad du är.
  • Duckan

Ts, du undrar varför vi ser ut som vi gör för att sedan svara på det själv så vad var meningen med tråden? Vore det inte förfärligt trist om hela jorden såg ut som att de kom från Iran? Hur skulle alla se skillnad på en äkta perser då?

• Persisk
    jashrinah skrev 2013-04-29 16:19:43 följande:
    jag tycker tunisiska tjejer är bland de vackraste <3 

och för att inte tala om kvinnor från  Etiopien och Uganda !  hua där snackar vi skönhet !
    Så du tycker dessa vackra tjejer jag postat bilder på i inlägget är fula? hahahha.. du är fan blind om du tycker det ;)
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 
    Tycker inte det finns så många blonda alltså de som har det som naturlig hårfärg. De flesta är då brunhåriga.
    Nja populäraste färg att färga till är väl något som går i röd nyans eller bleka det.
    Solar gör inte jag för vill fan inte ha hudcancer eller se ut som ett russin då jag blir gammal.
  • Nutnut

1. för att alla inte ser ut som tjejerna på bilderna
    2. för att smaken är som baken

När det gäller skönhet så ligger det ju i betraktarens ögon.

Vissa föredrar brunetter, andra blondiner.... As simple as that....

Jag skulle kunna lägga upp massa bilder på snygga blondiner, men det innebär ju inte att alla blondiner är snygga.

• Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:20:49 följande:
    Ts, du undrar varför vi ser ut som vi gör för att sedan svara på det själv så vad var meningen med tråden? Vore det inte förfärligt trist om hela jorden såg ut som att de kom från Iran? Hur skulle alla se skillnad på en äkta perser då?
    Meningen med tråden är bl.a att visa er den vackra persiska skönheten, persiska/iranska tjejer är unika, mycket vackrare ön andra folkslag. 

Våra egenskaper, (många älskar dessa egenskaper som vi har, solar sönder sig etc för att se ut som oss) :

*Vi har naturligt mörkt vacker exotisk hud, vi behöver inte sola ... svenskar solar sönder sig för att få våran hudfärg.
     *vi har naturligt TJOCKT, långt och mörkt hår... ni färgar sönder er, förgar håret svart för att se ut som oss.
    *vi har kurviga kroppar, välformade kroppar.. medans blonda tjejer är låånga, platta och bleka.

• Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:25:48 följande:
    Meningen med tråden är bl.a att visa er den vackra persiska skönheten, persiska/iranska tjejer är unika, mycket vackrare ön andra folkslag. 

Våra egenskaper, (många älskar dessa egenskaper som vi har, solar sönder sig etc för att se ut som oss) :

*Vi har naturligt mörkt vacker exotisk hud, vi behöver inte sola ... svenskar solar sönder sig för att få våran hudfärg.
     *vi har naturligt TJOCKT, långt och mörkt hår... ni färgar sönder er, förgar håret svart för att se ut som oss.
    *vi har kurviga kroppar, välformade kroppar.. medans blonda tjejer är låånga, platta och bleka.

Jävla fördomar du har.
  • Tiger Fizz
    Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 

Hmm,Jag har väldigt mörkt hår.Ej svart men det ser svart ut,ljus hy och gröna ögon och jag är svensk.Så visst finns det variabler bland svenskar också!=) Alla har inte blont hår, blek hy och är blåögda.

En sak är ju säker...vi behöver inte raka oss på hela kroppen för att vi är så häriga iaf!;) 
    Even forever don´t seem like long enough
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer