• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Alby skrev 2013-04-29 16:53:06 följande:
    Personligen så tycker jag att libanesiska kvinnor är de vackraste. Men sen så kan man ju inte dra alla över samma kam. Det finns vackra tjejer från alla länder, även persiska tjejer. Men alla de kvinnor du har visat här på tråden har inte varit särskilt vackra.
    Libaneser är araber, de är semiter. Deras ras skiljer sig från oss. Vi iranier är perser. Araber/semiter har ''runda ansikten'' oftast överviktiga och fylliga ansikten medans vi iranier/perser har ''fyrkantiga'' ansikten samt skarpa drag, som sagt vi är 2 helt olika etniciteter/folkgrupper. Vi har likheter men vi är inte identiska, araber har runda ansikten . Jag kan från avstånd se skillnad på en Iranier vs Arab, på ansiktet. 
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:56:12 följande:
    Hon är iallfall inte SÖNDERSMINKAD eller retucherad som du påstod att de andra är, eller är du blin?
    Det har jag väl aldrig påstått. Det var ju du som sa här kommer det en osminkad bild på en iranska.  Fast det stämde inte.
  • Alby

Jag menade att libanesiska kvinnor är i mina ögon de vackraste kvinnor på jorden. Inte alla då. Persiska kvinnor är inte kända för att vara de vackraste, de är kända för att plastikoperera sig. Svenska kvinnor är också kända för att vara väldigt vackra. Det låter som att det är du som är avundsjuk.

• Persisk

Persisk/iransk skönhet, går inte att hitta denna speciella unika skönhet bland andra folkslag.Sanningen gör ont men men :)

• Piia

Inga osminkade bilder med ofejkade ögonbryn? :)

• Suey
    Persisk skrev 2013-04-29 16:58:33 följande:
    Libaneser är araber, de är semiter. Deras ras skiljer sig från oss. Vi iranier är perser. Araber/semiter har ''runda ansikten'' oftast överviktiga och fylliga ansikten medans vi iranier/perser har ''fyrkantiga'' ansikten samt skarpa drag, som sagt vi är 2 helt olika etniciteter/folkgrupper. Vi har likheter men vi är inte identiska, araber har runda ansikten . Jag kan från avstånd se skillnad på en Iranier vs Arab, på ansiktet. 
    Wow, du lägger verkligen ner mycket på det här! Det sorgliga är att jag tror inte du driver...
    Kolla in mitt bildgalleri, jag är 100% svensk och 100% naturlig Flört Och kom nu inte med det där "det finns undantag överallt" yada yada.

Vad tycker du vi ska göra av det här då, Ts? Snacka om att bidra till "vi och dem"-tänk. Vi är alla människor, sluta snacka ras på det sättet du gör! Så som du uttrycker dig är tragiskt, rent ut sagt och jag skulle inte byta ett utseende mot din människosyn någonsin.
  • Persisk

Aylar lie, Persisk exotisk skönhet. det går inte att hitta en eurpeisk tjej som ser ut som henne, lika exotisk och vacker osv. (tjejen in basshunter klippen)

• Piia
    Persisk skrev 2013-04-29 16:58:33 följande:

Ras? Hade en annan skrivit så hade man varit rasist.
  • La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 17:03:57 följande:
    Persisk/iransk skönhet, går inte att hitta denna speciella unika skönhet bland andra folkslag.Sanningen gör ont men men :)

Återigen, allt ligger i betraktarens ögon.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer