• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • jashrinah
    Persisk skrev 2013-04-29 16:21:21 följande:
    Så du tycker dessa vackra tjejer jag postat bilder på i inlägget är fula? hahahha.. du är fan blind om du tycker det ;)
    var nånstans skrev jag det ?     jag tyker inte att de är fula men jag tycker att många andra folkslag är generellt vackrare :) 
    jashrinah skrev 2013-04-29 16:19:43 följande:
    jag tycker tunisiska tjejer är bland de vackraste <3 

och för att inte tala om kvinnor från  Etiopien och Uganda !  hua där snackar vi skönhet !
    tex denna kvinna från uganda ! fy vad vacker hon är ! 

• Mimmi10

Hahahaha du gjorde min dag TS!
    Jag har haft flera persiska vänner och ingen av de var speciell. Tjockt vackert hår? japp, men det var inte enbart på huvudet utan de hade lite överallt om du förstår vad jag menar Flört.

Jag är arab och jag har också de stora honungsfärgade ögon med tjockt hår och fin hy och jag kan också ta fram en massa bilder från Google på en massa snygga arabiska , latinska, europeiska, afrikanska och Asiatiska tjejer.
    Svenska kvinnor anses som världens vackraste tjejer, om du inte visste det.
    Perser är tyvärr även kända för sina skönhets -operationer, Men det utesluter inte att det inte finns vackra tjejer i Iran, men de är inte vackrast.

Du likställer ert utseende med katter och mattor! Jag förstår inte ens sambandet.

Det är synd men du lyfter fram ett dåligt intryck om ditt folkslag, du verkar inte vara tillräckligt smart.

• Piia

Har aldrig träffat mer karltokiga tjejer heller (trots att de är upptagna) än persikor.

• Persisk
    jashrinah skrev 2013-04-29 16:29:34 följande:
    var nånstans skrev jag det ?     jag tyker inte att de är fula men jag tycker att många andra folkslag är generellt vackrare :) 
    tex denna kvinna från uganda ! fy vad vacker hon är ! 

Okej... hon är inte ful men inte alls vacker. Tjejerna jag visa bild på är miljontals gånger snyggare och attraktivare än denna ..
  • alexs mamma

Nu börjar det vara ett tag sedan men jag har själ varit i Iran. Jag gjorde en resa genom Europasom tog mig genom Turiket och Iran, Pakistan och tillslut anlände jag till Indien där jag spenderade 6 veckor. Sedan br det av samma väg tillbaka hem. Detta var 1998 så det är nu många år sedan och mycket har hänt bla Kriget i Afganistan...

Jag är en typisk svensk tjej med naturligt blont hår och klarblå ögon. Under min resa träffde jag på många männiksor som var otroligt vänliga och öppnade sitt hem för mig och lät mig bo bland dem. Jag hade alltså möjlighet att se samhället både från utsidan och insidan. jag kan säga så här jag mötte många vackra människor men oxå rädsla, förtryck och olycka. Jag mötte många kvinnor (och män) som kände sig förföljda och kuvade. Som inte hade möjlight att uttrycka sig fritt, att bära de kläder de ville, gifta sig och älska vem de ville, resa hur och med vem del ville, utbilda sig till det de ville osv. Allt detta gjorde människorna olyckliga, trötta och många gånger slitna. De var nyfikna på västvärlden och naturligtvis hade de hört talas om vårt vackra nordiska  folk, med ljus hy och ögon färgade av oceanerna. Många sa att jag var den vackraste varelsen e hade sett, jag fick många erbjudande från många män såväl rika som fattiga om att bli deras fru... Naturligtvis träffade jag även glad männiksor men väldigt få som var lyckliga. Det de sa till mig var att det var svårt att leva helt och fullt pga av den iranska regimen och de drömde sig tillbaka till dagarna innan revolutionen och tiden då Shaen styrde.
    Många kvinnor jag mötte såg gamla och slitna ut, man kunde se att de en gång varit vackra, men tyvärr hade de bytts till övervikt, rynkor och gråa hår, många beskrev hur det var tufft att inte kunna leva ett hälsosamt liv med en god kost och träning som de skulle vilja. När jag var där var det ett inslag på tv där de visade 2 kvinnor som blev stenad till döds på en fotbollsplan, alltså AVRÄTTADE mitt framför ögonen på åskådarna, varför minns jag inte....

Visst kan jag hålla med dig att det finns gott om vackra männiksor i Persien/Iran det är ju trotts allt ett väldig stort land. Men vad är viktigast ett vackert utseende när man inte kan leva fullt ut som människa?? Som sagt jag såg många slocknade ansikten som inte gjorde annat än önskade att få byta med mig, av många orsaker....    

• Persisk
    Piia skrev 2013-04-29 16:30:23 följande:
    Har aldrig träffat mer karltokiga tjejer heller (trots att de är upptagna) än persikor.
    Ja vi älskar killar/galna i killar, jag gör det allafallf. Jag attraheras av killar från Mellanöstern samt Sydeuropa. Min man är den perfekta killen som finns, snygg, snäll, omtänksam och exotisk. 
  • Piia
    Persisk skrev 2013-04-29 16:33:47 följande:
    Ja vi älskar killar/galna i killar, jag gör det allafallf. Jag attraheras av killar från Mellanöstern samt Sydeuropa. Min man är den perfekta killen som finns, snygg, snäll, omtänksam och exotisk. 

Så det är okej att springa efter killar fast man har en man? Okej att vara otrogen och vara stolt över det?
  • Sscchh

Dyra katter...dyra mattor...men billiga tjejer. Sorry to say!

• Snöviolen

Själv tycker jag inte att persiska katter är så fina p.g.a den upptryckta nosen.
    Sen kan jag säga att Bengalen är dubbelt så dyr som en persisk katt. Tror till och med nakenkatten ligger i samma klass som Bengalen, men den kattrasen är då jävligt ful.

• Persisk

Iransk/persisk nyhetsreporter på CNN. Rudi bakhtiar heter hon, Mycket vacker och snygg. Äkta persisk skönhet

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer