• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Fosse skrev 2013-04-29 16:46:29 följande:
    Men TS att googla fram bilder på en handfull skådespelare och modeller ger nog knappast en rättvis bild av ett land med en befolkning på över 75 miljoner...

Tror du att alla spanjorer ser ut som Penelope Cruz eller att alla polacker ser ut som Izabella Scorupco?
    Som tur är så skiljer det sig åt vad folk tycker är attraktivt, vissa fördrar blondiner, andra brunetter.

Vad är egentligen din poäng?
    Den första bilden t,ex tjejen är en HELT vanlig iransk tjej bosatt i Iran(ingen kändis alltså). detta utseende är mycket vanligt där. Jag som allt borde veta för det är ju mitt land och jag åker dit varje år.
    Bild nr 2, hon med sjalen är en iransk skådis. bosatt i iran, 2 och 4 är iranska modeller bosatta o Usa.  
  • jannej
    Persisk skrev 2013-04-29 16:25:48 följande:
    Meningen med tråden är bl.a att visa er den vackra persiska skönheten, persiska/iranska tjejer är unika, mycket vackrare ön andra folkslag. 

Våra egenskaper, (många älskar dessa egenskaper som vi har, solar sönder sig etc för att se ut som oss) :

*Vi har naturligt mörkt vacker exotisk hud, vi behöver inte sola ... svenskar solar sönder sig för att få våran hudfärg.
     *vi har naturligt TJOCKT, långt och mörkt hår... ni färgar sönder er, förgar håret svart för att se ut som oss.
    *vi har kurviga kroppar, välformade kroppar.. medans blonda tjejer är låånga, platta och bleka.

Sen innan ni fyllt 40 har ni skrumpnat ihop till skrynkliga gamla gummor.
  • Persisk
    Pandamamma79 skrev 2013-04-29 16:47:20 följande:
    Tror att du måste acceptera att alla inte tycker att persiska tjejer är snyggast!

Sen en sak du skrev. Att ingen svensk tjej är så snygg naturligt. Tyvärr så har många av tjejerna du visar bilder på ofantligt mycket smink och bilderna är också kraftigt retuscherade. Kan du hitta någon bild på en snygg persisk tjej utan smink utan att bilden är retuscherad?
    där kom svartsjukan fram =) här har du en helt osminkad naturlig iransk tjej.

• Sscchh
    Persisk skrev 2013-04-29 16:38:01 följande:
    Det är din åsikt som sagt :) Bara för att du är billig så betyder det inte att alla tjejer är så ? get a life.
    Haha, det där lät ganska roligt faktiskt. Först säger du att det är "din åsikt" sen hugger du till. 
    Jag tror att du har komplex över hur du ser ut, du kanske är persisk men inte den snygga varianten. Varför är det så viktigt för dig att sprida att kvinnorna där är vackra...det låter bara patetiskt

Ps. Har lite persiskt blod i mig jag med och räknas inte som ful ;)  
  • Alby

Personligen så tycker jag att libanesiska kvinnor är de vackraste. Men sen så kan man ju inte dra alla över samma kam. Det finns vackra tjejer från alla länder, även persiska tjejer. Men alla de kvinnor du har visat här på tråden har inte varit särskilt vackra.

• La Lola
    Persisk skrev 2013-04-29 16:50:25 följande:

Menar du avundsjuka kanske?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Snöviolen
    Persisk skrev 2013-04-29 16:50:25 följande:

Hon är sminkad. Det syns.
  • Persisk
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:53:43 följande:
    Hon är sminkad. Det syns.
    Hon är iallfall inte SÖNDERSMINKAD eller retucherad som du påstod att de andra är, eller är du blin?
  • Fatheya

Hahaha, är det nu jag ska vara glad för att de flesta tror att jag är från Iran?

Äh, men seriöst. Det finns fina och fula från alla länder. Inget speciellt med det. 

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer