• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • 9Nevermind1

Varför föredrar många mellanöstern-män och i synnerhet iranier att gifta sig med europeiska tjejer ,tro?

• Paxton
    karlheterjag skrev 2013-04-30 16:10:54 följande:
    Tjejer som ser ut som transor med Michael Jackson näsa och fläskläppar är inte attraktivt tyvärr... Och det finns INTE iranier med blåa ögon blågröna ja men välllldigt få!!

Sorry men det finns gott om iranier med ryskt påbrå och därmed blå ögon.
  • 9Nevermind1
    Paxton skrev 2013-04-30 16:14:14 följande:

Håller med. De Iranier som ser europeiska ut är nästan alltid azerer och det har jag hört från iranierna själv
  • karlheterjag

Det har jag aldrig sett och jag bor i Göteborg där det bor väldigt många iranier..
  • karlheterjag
    9Nevermind1 skrev 2013-04-30 16:19:11 följande:
    Håller med. De Iranier som ser europeiska ut är nästan alltid azerer och det har jag hört från iranierna själv

Håller med. De Iranier som ser europeiska ut är nästan alltid azerer och det har jag hört fån iranierna själv

Då de är ett eget folkslag så räknar jag dem inte som iranier.. De har eget språk och lever utsprida i andra länder runtom
  • Namine

Ser att du åter igen är igång. Roligt.

Tyvärr är det väääldigt synd att du ger iranier så dåligt rykte som du gör med dessa trådar. Jag har vanligtvis en väldigt bra bild av iranier då dom är väldigt trevliga och snälla och brukar inte hålla på som du gör.

Och det är mycket snack om vi och dom tycker jag. tråkigt måste jag säga.

Men du säger att iranska kvinnor är kända över hela världen? Nej men så är det ju faktiskt inte. utan de svenska blonda blåögda tjejerna i Sverige är däremot kända världen över som världens vackraste kvinnor men det kanske du inte visste?

Och sen drar du igång med persiska mattor och katter? jadu vad ska man säga. visst dom är kända men tror knappast dom har något med ditt utseende att göra.

Sverige är kända för Ikea, Nobel priset, köttbullar, absolut vodka och massa annat men jag tycker inte det speglar hur vi ser ut direkt.

Sen säger du att alla svenskar färgar håret svarta för att se ut som er och solar osv. Men vet du vad. jag har faktiskt inte sett så många svenska som färgar håret svart förutom svartrockare och liknande utan jag tycker dock jag ser fler iranier som färgar håret blont. du la ju upp en bild på tre iranska tjejer varav två var blonda, lär ju knappast vara naturligt.
    Sen är ju Iran världskända för sina näsoperationer. det säger ju en hel del. svenska har naturligt fina näsor. alla bilder du har lagt upp så är ju 98% av dom tjejerna opererade. visste du till exempel att det är lite prestige att gå några veckor extra med sitt plåster på näsan efter en operation i iran? med andra ord coolt att operera för att bli snygg. och sen flera flera lager smink.

Sen visst ni har tjock hår men ni har hår överallt då och inte bara på huvudet. alla iranska kompisar jag har tycker att det är väääldigt jobbigt. tror jag du tycker med.

sen så kan jag säga att alla tycker inte som du. Min man är iranier och han skulle aldrig i livet vara tillsammans med en iranier säger han. han har aldrig varit och kommer aldrig vara för blondiner är snyggare plus att iranska kvinnor är livsfarliga för dom är jääääätte svartsjuka och förföljer sina män rätt ofta. så dom kan tydligen vara rent livsfarliga.

ja jag hoppas du hittar något roligare att lägga energi på nu istället TS,

• MerTe

Det är ju sorgligt att (ff.a.) kvinnor fortfarande värderas, och värderar varandra, så mycket efter utseende. Jag kan inte tänka mig en motsvarande tråd där män slåss om vilka som är vackrast, - de verkar ha viktigare saker för sig. Jag önskar att kvinnor också hade det.

• Ungakillen95

Ja självklart  när du bara länkar snygga tjejer, här kommer en "ful" iransk kvinna
    http://payvand.com/blog/files/2010/11/Iran-women-asian-games-2010-6.jpg som lite kontrast tänkte jag Flört

Men faktum är att många gillar blonda/skandinaviska drag för att det anses som ovanligt, och vackert. 
    Sen har iranier/persier(?) mycket mörkare hår och det är väl på både gott och ont, ni får väldigt fina ögonbryn men då ska man kunna plocka dom rätt också! 

Juste, att i Sverige så anses persiska kvinnor exotiska ja men svenska kvinnor anses även exotiska i mellanöstern så det blir 50/50

• karlheterjag
    Ungakillen95 skrev 2013-04-30 16:48:53 följande:
    Ja självklart  när du bara länkar snygga tjejer, här kommer en "ful" iransk kvinna payvand.com/blog/files/2010/11/Iran-women-asi... som lite kontrast tänkte jag  Men faktum är att många gillar blonda/skandinaviska drag för att det anses som ovanligt, och vackert.  Sen har iranier/persier(?) mycket mörkare hår och det är väl på både gott och ont, ni får väldigt fina ögonbryn men då ska man kunna plocka dom rätt också!  Juste, att i Sverige så anses persiska kvinnor exotiska ja men svenska kvinnor anses även exotiska i mellanöstern så det blir 50/50

Ja självklart  när du bara länkar snygga tjejer, här kommer en "ful" iransk kvinna payvand.com/blog/files/2010/11/Iran-women-asi... som lite kontrast tänkte jag  Men faktum är att många gillar blonda/skandinaviska drag för att det anses som ovanligt, och vackert.  Sen har iranier/persier(?) mycket mörkare hår och det är väl på både gott och ont, ni får väldigt fina ögonbryn men då ska man kunna plocka dom rätt också!  Juste, att i Sverige så anses persiska kvinnor exotiska ja men svenska kvinnor anses även exotiska i mellanöstern så det blir 50/50

Hahaha men vad fan har hon på ansiktet?? Är set ett smycke??
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer