• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Ungakillen95
    karlheterjag skrev 2013-04-30 16:54:30 följande:

Hahaha men vad fan har hon på ansiktet?? Är set ett smycke??
    Ingen aning, länken heter "asian games" kanske något tillbehör till någon asiatisk sport? 
  • Lucky76

TS!

Om ni nu är så vackra så undrar jag varför alla iranska/persiska män jagar blonda kvinnor?

• I Rose I

Okej efter 4 mail och två meddelande på mindre än 24 timmar så skriver jag ett inlägg. Har inte för avsikt att vara aktiv men ger mig och skriver ett inlägg.

Först av allt tack TS för ett gott skratt. Du har fullkomligt satt eld på nästan varenda FL-medlem men så som uttrycker dig ger bara oss andra iranier dålig rykte även om det är idiotisk att stämpla så stor grupp som iranier efter en medlem anonymt på FL. Nåja...

"Juggar"? En skön folkgrupp om man nu ska generalisera enligt FL standard. Själv tycker jag bosniska tjejer är dem som sticker ut i den gruppen och som oftast har mycket vackra drag. Serbiska tjejer är också otrolig vackra men ser oftast ut som vilken irani/turk tjej som helst (inget negativt). "Jugge" killar är en av mina personliga favoriter. Så där lagom macho med en manlig utseende som tilltalar mig. 

"Iranska" tjejer? Hmmm, för det första så finns det ingenting som heter iranier om jag ska vara petig. Det är ett stämpel på alla folkgrupper som bor i Iran så när någon skriver iranier så kan det vara allt ifrån azerier (JA, azerier är en iransk folkgrupp och enligt vissa forskare mycket nära besläktad genetisk med perser) till balucher. Om du menar persiska tjejer så håller jag med dig angående utseendet. Om det är lojalitet eller vad min åsikt baseras på kan jag inte riktigt sätta fingret på. Persiska tjejer är otrolig utseendefixerad (mig själv inkluderad). Utseendet är mycket viktigt sen kommer status. Det är den nakna sanningen och det kan jag gott erkänna i egenskap av en persiska. Är stolt över mina rötter, har aldrig färgat håret blont, skulle aldrig falla mig i att färga håret och tycker det är otrolig fullt med blonderat hår (även när det gäller svenska tjejer). 

"Iranska" män? Nej, mörkt hår och mörka ögon tilltalar mig inte alls men det är ingen nyhet för dem som känner mig här på FL. Det är inte snyggt alls och ingenting jag tänder på. 

Svenska tjejer? Jadu, hur ska jag skriva detta utan att någon som jag håller kär tar illa upp? Problemet med svenska kvinnor är feminismens canser. Kvinnor i Sverige börjar mer och mer se ut som män. Att ha långt hår efter 30 gör en kvinna till något udda och allt det här med att vara bekväm klädd. 
    Min svägerska var i Sverige för många år sen och efter ett tag så fick jag frågan "Varför ser jag inga snyggklädda/snygga medelålders kvinnor i Sverige"? Tyvärr verkar bäst före datumet vara innan 30. Det finns sjukt snygga unga svenska tjejer men efter två barn och ett äktenskap så verkar det som att man glömmer sin kropp och att ta hand om sig själv.
    Att jag personligen inte tycker blondiner är vackra har ingenting med deras personlighet att göra. Det är ingen kritik mot personligheten så tolka inte det fel. Finns säkert många som inte tycker om mitt utseende heller.

Svenska män däremot är sjukt snygga. Mörkblont/mörkt hår och ljusa ögon är en personlig favorit.  

Den enda tjejen jag själv avgudar i din TS är Claudia Lynx och det är heller ingen hemlighet. Källkritik är aldrig fel.

">

Till sist så borde alla i den här tråden tänka på att så fort man öppnar munnen och säger något dumt om någon annan folkgrupp så får man förvänta sig mothugg. Man blir bemött som man möter andra. 

Det finns folk med alla olika smaker. Alla kan inte vara attraherad av ett och samma utseende.

Nej, allt handlar inte om utseendet men nu handlar diskussionen om folkgruppers utseende och svenska kvinnor över 30 är verkligen inte kända för att ta hand om sitt utseende. Generaliserar jag? Kanske men det är ju normen här på FL. Vill ju inte sticka ut.

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

kär inte tar illa upp?

• I Rose I
    Lucky76 skrev 2013-04-30 17:02:00 följande:
    TS!

Om ni nu är så vackra så undrar jag varför alla iranska/persiska män jagar blonda kvinnor?
     För att irani tjejer är upptagna med att ragga på andra folkgruppers män/killar...
  • FFF01
    Namine skrev 2013-04-30 16:42:50 följande:
    Ser att du åter igen är igång. Roligt.

Tyvärr är det väääldigt synd att du ger iranier så dåligt rykte som du gör med dessa trådar. Jag har vanligtvis en väldigt bra bild av iranier då dom är väldigt trevliga och snälla och brukar inte hålla på som du gör.

Och det är mycket snack om vi och dom tycker jag. tråkigt måste jag säga.

Men du säger att iranska kvinnor är kända över hela världen? Nej men så är det ju faktiskt inte. utan de svenska blonda blåögda tjejerna i Sverige är däremot kända världen över som världens vackraste kvinnor men det kanske du inte visste?

Och sen drar du igång med persiska mattor och katter? jadu vad ska man säga. visst dom är kända men tror knappast dom har något med ditt utseende att göra.

Sverige är kända för Ikea, Nobel priset, köttbullar, absolut vodka och massa annat men jag tycker inte det speglar hur vi ser ut direkt.

Sen säger du att alla svenskar färgar håret svarta för att se ut som er och solar osv. Men vet du vad. jag har faktiskt inte sett så många svenska som färgar håret svart förutom svartrockare och liknande utan jag tycker dock jag ser fler iranier som färgar håret blont. du la ju upp en bild på tre iranska tjejer varav två var blonda, lär ju knappast vara naturligt.
    Sen är ju Iran världskända för sina näsoperationer. det säger ju en hel del. svenska har naturligt fina näsor. alla bilder du har lagt upp så är ju 98% av dom tjejerna opererade. visste du till exempel att det är lite prestige att gå några veckor extra med sitt plåster på näsan efter en operation i iran? med andra ord coolt att operera för att bli snygg. och sen flera flera lager smink.

Sen visst ni har tjock hår men ni har hår överallt då och inte bara på huvudet. alla iranska kompisar jag har tycker att det är väääldigt jobbigt. tror jag du tycker med.

sen så kan jag säga att alla tycker inte som du. Min man är iranier och han skulle aldrig i livet vara tillsammans med en iranier säger han. han har aldrig varit och kommer aldrig vara för blondiner är snyggare plus att iranska kvinnor är livsfarliga för dom är jääääätte svartsjuka och förföljer sina män rätt ofta. så dom kan tydligen vara rent livsfarliga.

ja jag hoppas du hittar något roligare att lägga energi på nu istället TS,

Din man verkar vara rasistisk mot iranska kvinnor, vilket inte gör honom bättre än TS, framförallt när han själv är iranier.

Vad händer om ni får en dotter med mörkt hår? Kommer han trycka ner henne för att hon inte är blond? Säga hur ful hon är eftersom hon inte är blond? Skulle aldrig vilja ha en sån självhatare till man. Han verkar ha mindervärdeskomplex och allvarliga psykiska problem.

• FFF01
    MerTe skrev 2013-04-30 16:45:49 följande:
    Det är ju sorgligt att (ff.a.) kvinnor fortfarande värderas, och värderar varandra, så mycket efter utseende. Jag kan inte tänka mig en motsvarande tråd där män slåss om vilka som är vackrast, - de verkar ha viktigare saker för sig. Jag önskar att kvinnor också hade det.
    Håller med!
  • Baby

Så snygg ...

Iransk kvinna. :3
    I am what I am.
  • fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:43:13 följande:
    3 vackra persiska tjejer, :) på nåt cafe i tehran

men alltså SKÄRP dig nu!! Kräks
    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Maturo

Jag håller med ts, persiska transvestiter är skitsnygga. Fast skåderspelerskan är väl kvinna från födseln tror jag!

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer