• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Wizard

Det finns snygga tjejer av alla "raser", men nödvändigtvis är inte smaken den samma. Det är det som är det fina med världen, det finns variation och alltid någon som passar alla i smaken, bara man har viljan och tålamodet att leta. 

Det är jag övertygad om. 

• fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Tyst...det är så otroligt pinsamt att du tycker att detta är skönhet att man inte vet vart man ska ta vägen
    Alla vackra är inte goda men alla goda är vackra
  • Wizard

Sedan kan jag personligen säga av de listade i TS post så var det enbart 

Claudia Lynx (Förövrigt ett väldigt Iranskt namn) och "Random iranska" som tilltalade mig, resterande såg värre än medelmåttiga ut enligt min smak.

• fiori84
    Persisk skrev 2013-04-29 22:10:18 följande:
    detta är en mycket vanlig syn i tehrans gator, dessa är bara för extremt sminkade. MEN DENNA tjej är ju helt naturlig, inte ens mycket smink :) 

HON är söt!! inte som dina andra monster som du gav som exempel USCH!!
  • fiori84

En fråga till Ts bara, tycker verkligen iranska män om så mycket smink på deras tjejer/fruar? Hur kan en man vara säker hur en tjej ser ut under alla dessa kilon av smink? sover ni med smink också då eller?

• Baby
    fiori84 skrev 2013-04-30 18:08:47 följande:
    En fråga till Ts bara, tycker verkligen iranska män om så mycket smink på deras tjejer/fruar? Hur kan en man vara säker hur en tjej ser ut under alla dessa kilon av smink? sover ni med smink också då eller?
    Haha, de sover med smink och på morgonen bryr don sig inte att tvätta bort de gammla sminket utan bara kletar på nytt, det är därför dom har några kilo smink mer än "vanliga" kvinnor. Drömmer
    I am what I am.
  • vackra iranska tjejer

Iranska tjejer är bäst i världen.De vet hur man tar hand om sin man/kille.
    De kan ibland vara gnäliga och jobbiga men de är ändå vackra och älskvärda till och med när de beter sig på det sättet.
    Jag som en iransk man skulle aldrig någonsin falla för någon annan tje.
    Det är bara riktiga män som kan uppskatta skönheten hos iranska tjejer.

• Baby
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:13:50 följande:
    De kan ibland vara gnäliga och jobbiga men de är ändå vackra och älskvärda till och med när de beter sig på det sättet.

Är du TS eller? ;)
    I am what I am.
  • fiori84
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:13:50 följande:

Men tycker ni verkligen att det är snyggt med så mycket smink? hur kan ni krama er fru utan att få en massa smink på skjortan/ tröjan tex? och sover do m med smink på också?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer