• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Blåbär0103
    mebbebebbe skrev 2013-05-01 00:41:51 följande:
    Alltså kan inte låta bli att förundras över alla inlägg, det är skrattretande och helt sjukt!

Det går inte att säga att ett visst folkslag är snyggare än andra eftersom skönhet inte går att definiera!

ALLA tycker OLIKA! Det om något har ni lyckats bevisa i den här tråden, era argument bekräftar bara det jag just skrivit.... muhaha!

Måste vara samma person som startade en liknade tråd?
    Vi svenska tjejer bryr oss inte om vi anses snyggast eller fulast.
    TS vill bara provocera och starta en rejäl debatt vilket han/hon lyckas med eftersom så många "går i taket".
    Annars förstår jag inte vad poängen med tråden är.

Skulle man förklara det hela med att det helt enkelt är snyggare med mörkt hår och bruna ögon?
    Nej, syftet är att göra folk upprörda.     
  • mebbebebbe
    Blåbär0103 skrev 2013-05-01 00:57:36 följande:

Måste vara samma person som startade en liknade tråd?
    Vi svenska tjejer bryr oss inte om vi anses snyggast eller fulast.
    TS vill bara provocera och starta en rejäl debatt vilket han/hon lyckas med eftersom så många "går i taket".
    Annars förstår jag inte vad poängen med tråden är.

Skulle man förklara det hela med att det helt enkelt är snyggare med mörkt hår och bruna ögon?
    Nej, syftet är att göra folk upprörda.     
    Ja, kan inte finnas någon annan anledning bakom
  • modesto

silikonläppar, mycket smink och påklistrade ögonfransar, bara den lilla flickan var naturlig

• Psychopath

Det finns skönhet i alla folkslag. Varken iranskor eller svenskar kan komma här och påstå att de är vackrast, hur fulla av högmod är ni egentligen? Det är bara oerhört gjantigt med kommentarer såsom att iranier ser ut som transor eller att svenskar ser ut som vandrande skelett pga sin bleka hy. Ge er för fan. Ni påstår att ni inte tar åt er, det är precis vad ni gör som kommer med såna kommentarer. Hur orkar man bry sig?

• Psychopath
    Persisk skrev 2013-04-29 21:04:44 följande:
    Men det är det inte, det är persiska tjejer.. hämtade dom från en Persisk tjejs blogg :) Svenskar tjejer är inte sådär bruna. 
    Persiska tjejer är bara bruna om de bor i Iran eller något annat soligt land. De är inte genetiskt bruna som exempelvis afrikaner.
  • Psychopath
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:28:24 följande:
    bara avundsjuka pratar illa om vackra ,fina ,älskvärda iranska tjejer.
    Iranska tjejer ska ni veta att ni är bäst  och har naturliga kvinnliga drag som idag skanas hos många många individer som kallar sig för kvinna

Haha. Var du så desperat för medhåll i ditt rasistupptåg TS, att du behövde skapa ett nytt konto? :)
  • Psychopath
    jashrinah skrev 2013-04-30 11:35:42 följande:
    mellan tårna =D 
    Driver du med att säga att afrikanska kvinnor inte kan vara vackra?
  • Psychopath
    Persisk skrev 2013-04-29 22:26:33 följande:
    vackra persiska muslimska tjejer :)

Men VA?! Dom är ju BLONDA! DU som upprepar likt en papegoja i varje inlägg om hur vackert SVARTHÅRIGA persiska tjejer är, att blont är så fult...
  • Signorina

Vad är detta för löjlig tråd?
    I mina öron låter det som att TS innerst inne har mindervärdeskomplex och vill försöka hävda sig. Men mest av allt tror jag att det är nån som bara sitter och tramsar för att provocera.

• Landet

Jag har sett både fula iranskor och svenskor.

Jag ser lika ofta bredaxlade, manhaftiga svenskor med potatisnäsa och sur mun med icke existerande överläpp, som jag ser iranskor med unibrow, häxnäsa och five a clock shadow.

De flesta ser inte ut som VS modeller i den här världen.

Res till vilket land som helst och 9 gånger av 10 så ser man alldagliga eller allmänt fula människor.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer