• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • hallontroll

Smaken är som baken. Du kan tycka de är snyggare än andra , men inte alla håller med. Själv tycker att kvinnor som Monica Bellucci och Salma Hayek är snyggast , varken iranska tjejer eller blonda tjejer.

• meathoel

Det är så typiskt att en del svenskor har fått för sig att de oerhört vackra igenom statistik från den mycket pålitliga, median. Det är inget ovanligt beteende bland vissa svenskors hat mot andra utländska kvinnor, det är till och med nästan öppet irl.

• mebbebebbe
    Doofie skrev 2013-04-30 21:57:13 följande:
    POPcorn-time :D

Men vänta lite nu... Jag gillar inte ens popcorn, aja, får ta mig en påse chips. Skål
    Hahaha!
  • Doofie
    mebbebebbe skrev 2013-04-30 22:28:59 följande:
    Hahaha!
    Hihih. :)
    Akta er! Jag har PMS.
  • Tuss 1

Men jippi vilken tråd... Hur gammal var man när man lärde sig att smaken ät som baken?

• Nolla

Vilken töntig TS! Varför är italienska och persiska män snyggare än svenska? Dagens i-landsproblem eller? Dra till Iran och fria då TS istället för att skriva töntiga tar för att få n folkgrupp att känna sig ful. Men du är väl för ful för att få en persika, haha!

• BlevMamma2006

Visst är dom kvinnorna du la upp foton på snygga ts, men dom saknar lite elegans, jag personligen tycker Drottning Rania av Jordanien är otroligt vacker, klär sig välldigt elegant samt att hon är narurlig, samtidigt är hon välldigt smart och arbetar mycket för kvinnliga rättigheter, sånna kvinnor som hon ser jag upp till =) .

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer