Vad många som tagit åt sig, jag har inte sagt att Svenska tjejer är fula. Finns vackra bland alla folkslag men JAG tycker att Vi iranskor/perser är vackrast och finast för att vi är exotiska och har fina drag. ALLA iranier opererar inte näsorna, alla har EJ stora näsor det är olika. Nu har jag inte läst genom alla nya inlägg här men märkte att flera av er är så trångsynta att ni tror på fullaste allvar att det är endast Europeer som kan ha blåa och gröna ögon, gröna ögon är mycket vanligt i norra Mellanöstern Iran, Turkiet, Kurdistan Irak, Libanon osv'' men bruna ögon dominerar som alla vet, blåa ögon förekommer också, INGET konstigt med det.
Ni som postar upp bilder på mindre fina iranska tjejer, ni har självklart sökt fram och tagit just de ''mindre fina'' tjejerna, Precis som alla andra folkslag så finns de iranier som ser helt vanliga ut och det finns fula också så jag PÅSTÅR INTE att exakt alla iranier/perser är snygga, det finns ''vanliga'' och fula också bland oss.
och till alla er grottmänniskor som klagar på smink och sminkning så undrar jag vart fan eller i vilken grotta ni lever i ... Smink är tillverkad att användas och det är HELT NORMALT att sminka sig ni som påstår annat kan inte må bra liksom, Sminkningen i Mellanöstern skiljer sig från den svenska sminkningen och det är helt vanligt för varje världsdel har egen stil och folket har olika kulturer och i våra kulturer så är det vanligt med smink och ibland kanske lite för mycket enligt er, vår sminkning kanske är för mycket för er svenskar som inte är vana med att sminka sig så mycket,
Ni säger att det finns mörka svenskar vilket det kanske gör men majoriteten av svenskarna är ju naturligt blonda / ljusa... eller ska det också förnekas? ni är ju inte precis kända för att vara brunetter man kopplar ihop blondhet när man hör ordet svensk och det gör nog alla för erkänn bara att ni är ett vitt blond folkslag och inga brunetter, visst det förekommer men oftast är dessa ''mörka'' svenskar inte naturligt mörka då svenska tjejer älskar att färga håret svart. (ser det oftast, dagligen)
Ni hade kommenterat Min bild också, ni klagade på min sminkning men vet ni vad era grottmänniskor, varför inte sköta era egna liv och sluta och bry er om andra? det är mitt ansikte, mitt liv, jag sminkar och klär mig EXAKT hur jag vill. SKÖT ER SJÄLVA! Många verkar blinda också, dessa bilder jag postat, ingen är extrem sminkad, de är normalt sminkade.. avundsjukan har gjort er blinda också men jag kan inte klandra er, många önskade att de såg ut som oss även om ni förnekar det ;), många önskar de hade vårt vackra mörka tjocka hår, våra kroppar men ni var bara inte lyckligt utlottade när ni föddes.. Låt mig säga det igen, jag är STOLT över att vara Persisk och STOLT över mitt vackra & exotiska folkslag. Nu får ni diskutera vidare jag bryr mig som sagt inte vad andra tycker eller har för åsikter om mig..