• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • solus33
    PersoneN skrev 2013-04-29 21:04:01 följande:

Naturliga skönheter som INTE opererat sig:

instagram.com/p/UVdX4hQe68/#

(samma tjej som ovan)

RIKTIGA SKÖNHET!!! inte fejkade iranier
  • Maturo
    vackra iranska tjejer skrev 2013-04-30 18:28:24 följande:
    bara avundsjuka pratar illa om vackra ,fina ,älskvärda iranska tjejer. Iranska tjejer ska ni veta att ni är bäst  och har naturliga kvinnliga drag som idag skanas hos många många individer som kallar sig för kvinna  

Haha ja de saknas hos kvinnor i andra länder, men många män har just de dragen som återfinns hos transvestiterna i ts! Men de är vackra transor!
  • Wizard

Men snälla ni, vad spelar det för roll om TS är en idiot och gillar utseendet på de personer ni gillar? Det är väl kul för honom, jag gillar inte ryamattor men jag försöker inte slå ner de som gör det för det; Jag konstaterar helt enkelt att vederbörande är mentalt handikappade och inte förstår vad som är estetiskt vackert, svårare än så är det inte. 

• Errol Flynn

Tror inte TS är iranier. Det är ett skämt. Som om jag skulle starta en tråd som heter svenska tjejer är så jävla snygga och slänga in den här bilden:

• Wizard

Alla tjejer som behöver sminka sig för att se vackra ut är fula. Konstaterat av en expert på utseende.

• Maturo
    Wizard skrev 2013-04-30 19:22:50 följande:
    Alla tjejer som behöver sminka sig för att se vackra ut är fula. Konstaterat av en expert på utseende.

Wizard skrev 2013-04-30 19:22:50 följande:

Okej eller så saknar de självförtroende och behöver jobba på sin självkänsla kanske?
  • snuffsan91
    Mimmi10 skrev 2013-04-29 16:30:16 följande:
    Hahahaha du gjorde min dag TS!
    Jag har haft flera persiska vänner och ingen av de var speciell. Tjockt vackert hår? japp, men det var inte enbart på huvudet utan de hade lite överallt om du förstår vad jag menar Flört.

Jag är arab och jag har också de stora honungsfärgade ögon med tjockt hår och fin hy och jag kan också ta fram en massa bilder från Google på en massa snygga arabiska , latinska, europeiska, afrikanska och Asiatiska tjejer.
    Svenska kvinnor anses som världens vackraste tjejer, om du inte visste det.
    Perser är tyvärr även kända för sina skönhets -operationer, Men det utesluter inte att det inte finns vackra tjejer i Iran, men de är inte vackrast.

Du likställer ert utseende med katter och mattor! Jag förstår inte ens sambandet.

Det är synd men du lyfter fram ett dåligt intryck om ditt folkslag, du verkar inte vara tillräckligt smart.
  • Wizard
    Maturo skrev 2013-04-30 19:26:25 följande:

Okej eller så saknar de självförtroende och behöver jobba på sin självkänsla kanske?
    Nej, fula utan smink. 

Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 
  • Maturo
    Wizard skrev 2013-04-30 19:37:03 följande:
    Nej, fula utan smink.  Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 

Wizard skrev 2013-04-30 19:37:03 följande:
    Nej, fula utan smink.  Det är inte en fråga att diskutera när jag framställt den så klart och tydligt. Är någon ful utan smink så är de fula utan smink oavsett vad de har för självkänsla. 

Vem avgör vem som är ful utan smink då?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer