Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.
Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.
Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..
ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer.
*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
*ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
*varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA
hahaha! Finns inte naturligt svarthåriga svenskar?? Konstigt att både min farfar och min morfar (morfar norsk iofs) båda är/var svarthåriga. Så även farfars syster. Svart hår, blå ögon och mörkt pigment. Mamma mörkbrunt och pappa mörkbrun/svartbrunt hår. Farmor och mormor mörkbrunt hår. Jag har mörkbrun/svartbrunt tjockt hår och grönblå ögon och bra pigment i hyn. Mina tre bröder mörkbrunt hår. Min man har mörkbrunt hår och bruna ögon, hans pappa och bror likaså. Vi är svenskar. Vi har mörkt pigment. Alla svenskar är alls inte bleka och blonda. Vilka myter du tramsar om.
Är du uttråkad eller vad vill du?
Är du egentligen en SD:are som vill att iranier/perser ska framstå som stroppiga och uppblåsta?
Det finns fula och snygga bland alla folk, sen kan man ha olika preferenser och föredra olika utseendetyper framför andra men det är ju bara dumt och arrogant att påstå att ens egna preferenser är sanning och att alla måste tycka så. Vissa föredrar asiatiskt utseende, andra nordiskt, andra sydeuropeiskt m.m det är bara att facea att folk gillar olika. Blondiner, brunetter etc... Jag tycker att många syrianer är snygga, kvinnor som män, men många spacklar sig waaay too much i min smak. Jag utgår inte heller från att alla ska tycka som jag. Jag föredrar mörka män men vet att många andra gillar blonda. so what? Inget är bättre än det andra för det.
Sola solarium och färga håret svart när man är blond, var inte det modern på slutet av 90-talet?? Ser inte dessa tjejer du snackar om... Var finns de nånstans?
men men... jag tar fram popcornskålen och läser vidare....