• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • mebbebebbe
    Psychopath skrev 2013-05-01 04:40:27 följande:
    Haha. Var du så desperat för medhåll i ditt rasistupptåg TS, att du behövde skapa ett nytt konto? :)
    säger dessutom emot sig själv
  • Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:
    VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga?

Det måste ha att göra mer er inre skönhet, er avslappnade attityd till tät ansiktsbehåring och stora näsor.
  • Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Vad är det med er persikor och era ögonbryn?

Har ni alla tatuerade, fejk-ögonbryn?

Anses det fint i er kultur?     

• Froststar
    Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 

Du fattar väl att du inte har en "ras"? Herregud. Sedan hade det varit bra om du slutat skriva som du gör. På ett forum är det nämligen inte utseendet man lägger märke till utan intelligensen, allmänbildningen och attityden, bara för att nämna några saker. Det finns nog ganska många iranska tjejer som önskat att du inte "representerar" dem.
  • Froststar
    Snöviolen skrev 2013-04-29 16:24:05 följande:
    Tycker inte det finns så många blonda alltså de som har det som naturlig hårfärg. De flesta är då brunhåriga.
    Nja populäraste färg att färga till är väl något som går i röd nyans eller bleka det.
    Solar gör inte jag för vill fan inte ha hudcancer eller se ut som ett russin då jag blir gammal.

Håller med, cendré är nog vanligast. Svartfärgat hår är inte det vanligaste som vissa vill antyda. Dessutom har inte persiska tjejer svart hår av den nyansen som hårfärg ger. Det är hårfärg hos dem också. De enda som har det naturligt är vissa nordamerikanska indianstammar. Skandinaver bleker oftast håret på sommaren, inte gör det mörkare. Rött är också vanligt. Den bruna tonen som huden får när skandinaver solar kan inte ens jämföras med nyanser som perser och araber har. Absolut inte samma. Intressant at vissa tror att det är dem som blir härmade. Hybris någon?
  • GalerieMaeght
    Signorina skrev 2013-05-01 05:09:29 följande:
    Vad är detta för löjlig tråd?
    I mina öron låter det som att TS innerst inne har mindervärdeskomplex och vill försöka hävda sig. Men mest av allt tror jag att det är nån som bara sitter och tramsar för att provocera.
    Det kan man ju hoppas på, men jag tror dessvärre inte att tråden enbart kommit till för att tramsa. Provocera, ja, men framförallt är det väl en fråga om omognad och inskränkthet som ligger bakom trådstarten.
  • april08mysan

iranier uppfattas som intressanta av en del män pga att de kommer från ett fjärran exotiskt land, och sminkar och klär sig "horigt" för att tala klarspråk. Det signalerar att de vill vara undergivna, vilket vissa män tänder på. En sund man väljer dock inte det konstlade.

• Froststar
    april08mysan skrev 2013-05-01 09:47:55 följande:
    iranier uppfattas som intressanta av en del män pga att de kommer från ett fjärran exotiskt land, och sminkar och klär sig "horigt" för att tala klarspråk. Det signalerar att de vill vara undergivna, vilket vissa män tänder på. En sund man väljer dock inte det konstlade.
    Och alla svenskor särar på benen för vem som helst för de är kåta som hyndor? Tycker du att det låter bra? Är det något du kan relatera till? Båda "sidor" i det här forumet, dvs både de som har fått för sig att perser är snyggare än andra och de som känner ett behov av att framhäva andra på de förras bekostnad, är lika vidrigt  fördömande, fördumsfulla och lider av bekräftelsebehov. Intelligensbefriade much?
  • Tjohalia

Jag kan absolut hålla med om att det finns många snygga/vackra persiska kvinnor. Tyvärr tycker jag TS mest lämnar exempel på översminkade fejkade perser, inte naturligt vackra. Många perser har väldigt fina ögonbryn och är experter på att forma dem rätt (tex 4:e bilden i trådstarten), men återigen får vi många SKRÄCKEXEMPEL av ts. Många av tjejerna ser ut att ha opererat både kindben, näsa och löppar. Och då är det inte naturligt vackert längre. Många perser har fina kroppar, säkert fler än i skandinavien (om man gillar den kroppstypen, vilket faktiskt inte alla gör). Men att som ts påstå att det inte finns några mörkhåriga svenska kvinnor med vackra kroppar blir ju bara fel. Det finns jättemånga vackra naturliga tjejer i ALLA folkslag. Perserna har sina drag, asiaterna har sina, vi skandinavier har våra. Och dessutom gillar vi alla olika så i mina ögon ser bara TS dum ut, även om jag personligen ofta tycker att perser är vackra (det kan jag tycka om asiater med, och svenskar). Och precis som med alla folkslag finns det fula och vackra människor, och tack och lov har vi alla olika mått för vad som är vackert och ju fortare TS inser det, desto med ödmjukhet kommer ts få, och det är nog ett av de personlighetsdrag som kan göra en människa mer attraktiv.

Flicka 2005 * Pojke 2007
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer