• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Björckan
    Persisk skrev 2013-04-29 16:18:20 följande:
    Är svenskar naturligt mörkhåriga? de kanske finns nån enstaka men majoriteten är ju ljusa, bleka och blonda.

Det är som att säga att somalier är blonda, hahaha.

Svenskar = vita,ljusa, blonda, majoriteten blond hår.. finns mörk håriga också men INTE naturligt svarta..

ni färgar sönder håret till svart för att se ut som oss Mellanöstern tjejer. 

*ni solar för att få våran fina naturliga hudfärg som vi har (vår ras är så bara)
    *ni skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt vackra och tjocka hår som vi har naturligt, återigen beror detta på vår ras.
    *varför färgar alla svenska tjejer håret svart? jo för att se exotiska ut samt se ut som oss mellanöstern tjejer men de misslyckas, man kan ändå se att de är svenskar och ingen exotisk tjej från MENA 
    Asså, hallå ?!?!?! 

Nu börjar ju jag fundera på om du känner några svenskar i verkligheten eller om du bara ser främmande människor på stan och drar slutsatser från dina egna förutfattade meningar? Någon enstaka svensk mörkhårig??

Halva min klass i grundskolan (jag bodde i ett "svensson-svensson"område med 99% svenska barn i skolan ) var brunhåriga i olika nyanser.

Jag är naturligt brunhårig. Min mamma är naturligt brunhårig, min pappa är svarthårig. Min mormor var naturligt brunhårig (mörkare än mig) min morbror var i princip svarthårig och min ena kusin har också brunt hår. Då vi har släktforskat på både mormor och morfars sida så vet jag med säkerhet att vi är svenska i många många många led tillbaka.

Men enligt dig så är vi inte det då? Eller?? 

Och till din sista fråga "varför färgar alla svenska tjejer håret svart?" svar: det gör vi inte.

Jag börjar misstänka att du skojar i den här tråden. För så tokigt som du tänker kan man väl inte göra i verkligheten? Eller? 
  • freshroses

Haha! Vad vill du med denna tråd TS? Fatta att alla inte tycker som du. Själv tycker jag att polskor och skandinaver är de vakraste i världen.
    (ej svensk) 

• Dorian Ertymexx

Visst håller jag med TS om att det finns många nästan löjligt vackra persiskor, men de på bilderna hör inte till den gruppen, tycker jag. Däremot har jag inget emot blonda kvinnor. Finns många vackra svenskor också. Det ena utesluter inte det andra.

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Flash Gordon skrev 2013-05-01 07:45:22 följande:
    Vad är det med er persikor och era ögonbryn?

Har ni alla tatuerade, fejk-ögonbryn?

Anses det fint i er kultur?     

Har också märkt det. Intressant grej. Fast kvinnorna här har också sina grejer, vi bara tänker mindre på det, då vi är vana vid väst-sminkning.
  • Kookaburra

Ändå en hel del humor i denna tråd

- Att TS blir upprörd över andras fördomar. Hennes egna är dock helt ok...
    - Att så många på allvar verkar bli upprörda av TS ord. 
    - Att iranier/perser är så naturligt vackra. Och sedan massa bilder på massa bilder på kraftigt sminkade och tillgjorda kvinnor.
    - Att TS verkar se svenska kvinnor med svartfärgat hår överallt.

Finns säkert mycket mer, men har inte mer än skummat igenom tråden.

• Blåbär0103

Persiska kvinnor är vackra. Absolut!
    Men varför lägger TS upp plastikopereade fotomodeller och jämför dem med hela den svenska befolkningen?

• Nolla
    Flash Gordon skrev 2013-05-01 07:36:44 följande:
    Det måste ha att göra mer er inre skönhet, er avslappnade attityd till tät ansiktsbehåring och stora näsor.

Flash Gordon skrev 2013-05-01 07:36:44 följande:
    Det måste ha att göra mer er inre skönhet, er avslappnade attityd till tät ansiktsbehåring och stora näsor.

• Nolla
    Persisk skrev 2013-04-29 17:13:05 följande:
    persisk iransk sköhet! snyggare än ANGELINA JOLIE. och alla gråttmänniskor som säger att hon är sminkad, ja smink är tillverkad för att användas. ALLA sminkar sig, den som säger annat är bara rena lögner. Alla tjejer sminkar sig, Svenska tjejer mest då de ser ut som spöken utan smink och brunkräm.

Persisk skrev 2013-04-29 17:13:05 följande:
    persisk iransk sköhet! snyggare än ANGELINA JOLIE. och alla gråttmänniskor som säger att hon är sminkad, ja smink är tillverkad för att användas. ALLA sminkar sig, den som säger annat är bara rena lögner. Alla tjejer sminkar sig, Svenska tjejer mest då de ser ut som spöken utan smink och brunkräm.

Hon har fixat näsan.
  • Nolla
    Persisk skrev 2013-04-29 18:06:15 följande:
    vackra persiska tjejer :)

Persisk skrev 2013-04-29 18:06:15 följande:
    vackra persiska tjejer :)

De här tjejerna är alldagliga enligt mig. De är hårdsminkade och har grova drag. Ser rätt maskulina ut. Inte särskilt snygga. Men du är ju tjej, kanske därför du tycker maskulina drag är fint. Varför stannar du i. Sverige när svenskar är så hemska och iranier så bra?
  • Dorian Ertymexx
    Blåbär0103 skrev 2013-05-01 10:42:10 följande:
    Persiska kvinnor är vackra. Absolut!
    Men varför lägger TS upp plastikopereade fotomodeller och jämför dem med hela den svenska befolkningen?

Undrar jag också. De vackra persiskorna (enligt min erkänt subjektiva smak) är de som ser mer naturliga ut.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer