• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk

Naturligt vacker persisk tjej, går inte ens att jämföra med plastik opererade araber.

• Alvpiraten

Håller med dej TS, De mörka tjejerna är skitsnygga.... önskar att jag åxå såg ut så, men det gör jag tyvärr inte.

• Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-05-01 14:39:21 följande:
    HAHA googla bara på Nancy ajram before, hon såg ut som en jävla häst eller det kanske du sett men vill förneka? araber är kända för att operera sig, alla arabiska artister såg ut som stryk Innan dessa tusentals operationer. 

En iranska och en arabiska(?) håller alltså på att bråkar på en svensk hemsida om vilken av grupperna som är i störst behov av att korrigera sina näsor?!

Skrattande
  • Persisk
    Flash Gordon skrev 2013-05-01 15:14:55 följande:

En iranska och en arabiska(?) håller alltså på att bråkar på en svensk hemsida om vilken av grupperna som är i störst behov av att korrigera sina näsor?!

Skrattande
    Hon arabiska tjejen la upp bilder på libanesiska artisten Nancy ajram och kalla henne NATURLIG!. hon såg verkligen inte ut som hon gör idag före hennes tusentals operationer. Hon är just världskänd för den totala makeovern hon gjorde me sitt utseende. Jag har libanesiska vänner, de gillar inte att bli förknippade med araber de säger att endast språket är gemensamt.. de ogillar att bli kallade araber, det vet jag av egen erfarenhet =) Stor skillnad i utseendet mellan en libanes vs en arab från Qatar eller nåt öken land som Saudi, de har bara språket gemensamt. 
  • Cersei

Det mest irriterande med tråden är inte TS envishet om att alla perser är naturligt vackra och alla som inte ser det och håller med henne är antingen blinda eller dumma i huvudet. Det som är värst är ju hennes blåsta kommentarer om att alla svenskar är blonda och blåögda och att det inte finns en svensk med svart hår. Det är så rasistiskt och dumt att jag smäller av.

• Flash Gordon
    Persisk skrev 2013-05-01 15:07:02 följande:

Men frågan är ju varför har alla iranskor som du visar upp identiska näsor? Finns det bara en standard-modell att välja bland hos plastikkirurgerna i Teheran?

Och vad är det med de där ögonbrynen? Det är lite Groucho Marx över det hela. Hananvände också en stor tuschpenna och målade dit jätte-ögonbryn och mustach inför varje filminspelning. Anses det fint i Iran att ha sådana ögonbryn?

OBS! Bilden nedan föreställer alltså Groucho Marx. Han var, så vitt känt, inte iranska:   

• Just Me Myself and I
    Persisk skrev 2013-05-01 14:41:03 följande:

Såhär såg hon ut före alla operationer, hahha du måste skämta med oss.. nancy är världskänd för sina tusentals ingrepp. 
    Ja och dar var hon 14 ar gammal. Hon ar anda mycket naturligare an porrtjejerna du kommer med. Hon hade iallafall ingen iranienasa innan sin operation.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer