• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • A82
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 10:58:47 följande:

Undrar jag också. De vackra persiskorna (enligt min erkänt subjektiva smak) är de som ser mer naturliga ut.

Det roliga är att hon pratar om att de är vackra naturligt. Men det är inte den bilden hon visar upp. Inte alls  
  • Nolla
    Persisk skrev 2013-04-29 19:19:33 följande:
    Att kalla dessa killar ful är inte det rätta, de kanske inte är din typ men då säger man bara det, nej inte min smak osv men att sotta och säga att dessa är fula är ju bara roligt och konstigt  Endast bittra tråkiga människor kallar andra för fula. vad skulle du kalla en person som såg mycket ful ut när du kallas dessa snyggingar för ful ?

Persisk skrev 2013-04-29 19:19:33 följande:
    Att kalla dessa killar ful är inte det rätta, de kanske inte är din typ men då säger man bara det, nej inte min smak osv men att sotta och säga att dessa är fula är ju bara roligt och konstigt  Endast bittra tråkiga människor kallar andra för fula. vad skulle du kalla en person som såg mycket ful ut när du kallas dessa snyggingar för ful ?

Varför får inte hon säga att perser är fula när du får säga att svenskar är fula? Dubbelmoral är fult!
  • Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-05-01 11:08:51 följande:

Det roliga är att hon pratar om att de är vackra naturligt. Men det är inte den bilden hon visar upp. Inte alls  

Haha, nej precis. Som sagt, visst håller jag med om att det finns naturligt vackra persiskor, men hon visar inte prov på dem.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • A82
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 11:15:18 följande:

Haha, nej precis. Som sagt, visst håller jag med om att det finns naturligt vackra persiskor, men hon visar inte prov på dem.

Inte alls. Tycker mest synd om de vackra persikorna som blir så nedvärderade av henne istället.
    Att jämföra något naturligt vackert som finns bland allmäna befolkningen med modeller, gamla och nya porrstjärnor, operationer och massa makeup. Det är inte vackert. 
  • Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-05-01 11:25:18 följande:

Inte alls. Tycker mest synd om de vackra persikorna som blir så nedvärderade av henne istället.
    Att jämföra något naturligt vackert som finns bland allmäna befolkningen med modeller, gamla och nya porrstjärnor, operationer och massa makeup. Det är inte vackert. 

Nej, precis. Oh well. Alla kan inte dela vår visdom... Flört
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • guggenheim

Vet inte om det framkommit i tråden tidigare, men majoriteten av alla iranier jag känner är plastikopererade. Detta gäller såväl kvinnor som som män. Näsjobb, läppar osv.

Jag tycker också att iranier är väldigt snygga och en sak kan jag säkert säga: inga andra är mer groomade,
    Alla iranier jag känner tar väl hand om sitt utseende.

• GalerieMaeght
    guggenheim skrev 2013-05-01 12:28:08 följande:
    Vet inte om det framkommit i tråden tidigare, men majoriteten av alla iranier jag känner är plastikopererade. Detta gäller såväl kvinnor som som män. Näsjobb, läppar osv.

Jag tycker också att iranier är väldigt snygga och en sak kan jag säkert säga: inga andra är mer groomade,
    Alla iranier jag känner tar väl hand om sitt utseende.
    Inget fel att ta hand om sig, men det ska inte gå till överdrift. Människor som ägnar MYCKET tid o möda på sitt yttre uppvisar alltför ofta brister på väsentliga områden. Tyvärr.
  • Yologirl

Jag är en svensk tjej.

Jag har ett förhållande med en iransk man sedan 3 år tillbaka.

Han har en iransk fru.

Han valde mig ändå. Trots att jag är svensk och hon är "såååå vacker".

Beauty is skin deep.

• Meddelande borttaget
  • Mememe01

Har inte läst mycket mer än trådstarten men Min kompis var i Iran förra året, det hon berättade var att en väldigt stor mängd persiska kvinnor gick med tejpade näsor. Klart att man kan bli vacker med en massa operationer.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer