• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Melody 88

Ett tips be om att få komma på ett hälsosamtal då kan du få komma tidigare.

Jag prata inte det minstq om inskrivning utan sa direkt att jag vill komma på hälsosamtal så fort som möjligt eftersom vi ska på semester så fick tid 2/8 är i v 7 (5+3) då så känns skönt att få komma så tidigt att prata annars skulle allt kännas som en evighet.

3längtan skrev 2013-07-20 11:44:48 följande:
    Oj vad ni skriver! Varit bortrest någon vecka så inte varit inne ngt alls. Är nu i v. 8 och ska ringa BM på mån. Hoppas allt är ok därinne. Har symtom som stämmer men haft en liiiiten blödning förra veckan så oroar mig typ hela tiden. Jaja, tiden får utvisa hur det är....

• Melody 88

Blev tokigt v 7 (6+3)

Melody 88 skrev 2013-07-20 13:55:46 följande:
    Ett tips be om att få komma på ett hälsosamtal då kan du få komma tidigare.

Jag prata inte det minstq om inskrivning utan sa direkt att jag vill komma på hälsosamtal så fort som möjligt eftersom vi ska på semester så fick tid 2/8 är i v 7 (5+3) då så känns skönt att få komma så tidigt att prata annars skulle allt kännas som en evighet.

• Tiza

plussade i Tisdags! Första barnet och allt känns så nytt!

Bf 17 Mars :)

• frukarlssonn
    Tiza skrev 2013-07-20 14:02:08 följande:
    plussade i Tisdags! Första barnet och allt känns så nytt!
    Bf 17 Mars :)

Grattis
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • EmmaK1986

Hejsan . Plussade i torsdags , var inte planerat ( använt skydd ) . Har två döttrar på 3,5 år och snart 2 år. Bf är runt 25 mars.

De andra graviditerna har jag mått super illa och kräkt sen dag ett typ. Än så länge mår jag toppen :)

• lills

hallå humörsvängningar.......:/ usch vad otrevlig jag varit idag. Kvällsillamåendet har desdutom börjat komma även lite på dagen oxå.... Får ta tag i mig själv nu!

• S00L
    Marinero skrev 2013-07-20 13:48:45 följande:
    Hej! Plussade idag och enligt fl har jag bf 27 mars! Blir isf tredje barnet! Har tv flickor sedan innan, en på fyra och en snart på tre år
    Det låter som mig, har två flickor födda -09 och -10. Det ska bli så roligt att få dela den här upplevelsen med dem den dan det är dags att berätta att det ska bli en till i familjen. 
    O vad skönt det ska bli att ha en liten med så stora syskon, att ha 1.5 år mellan dem var ju väldigt intensivt. :)

Min lilla är beräknad 16 mars.

• Melody 88
    lills skrev 2013-07-20 15:00:35 följande:
    hallå humörsvängningar.......:/ usch vad otrevlig jag varit idag. Kvällsillamåendet har desdutom börjat komma även lite på dagen oxå.... Får ta tag i mig själv nu!
    Jag har också sjukt mycket humörsvängningar förra veckan då vi hade främmande var jag jätte lätt irriterad och sur, fatta ingenting jag sa hallå PMS och trodde helt klart att mensen var på g, men icet, jag var gravid.
  • frukarlssonn
    S00L skrev 2013-07-20 16:29:55 följande:
    Det låter som mig, har två flickor födda -09 och -10. Det ska bli så roligt att få dela den här upplevelsen med dem den dan det är dags att berätta att det ska bli en till i familjen. 
    O vad skönt det ska bli att ha en liten med så stora syskon, att ha 1.5 år mellan dem var ju väldigt intensivt. :)

Min lilla är beräknad 16 mars.

Åh va lustigt Skrattande Ja jag har 16 mån mellan mina och det har vart minst sagt intensivt, nu klarar sig båda mkt jmfört med när jag va gravid m tvåan och ännu bättre när trean föds då är båda blöjfria, äter själva etc. Ja det ska bli så roligt att se barnens reaktion när vi kan berätta att vi ska ha bebis, mina flickor älskar bebisar och är alltid så gulliga när de träffar andra bebisar

Ja vi får bara hoppas allt går bra. Har fått ett mf innan jag fick första barnet men man kan inget annat än tänka positivt

Brorsans fru är beräknad i februari, stackars mina flräldrar får det svettigt med bebisar och barn De har en dotter sedan innan.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • kgv

Idag har jag tagit min första Postafen. Hade det varit första barnet hade jag nog kunnat stå ut. Men att ha en energisk 1,5-åring springande runt sig gör att det inte funkar. Dessutom är jag aptrött nu. Sov 1,5 timma medan han sov idag. Är fortfarande astrött så det blir tidig kväll för mig. 

Det slog mig att jag inte lär få sova ordentligt på två år nu. Sonen sover rätt illa sen en tid tillbaka och snart ska man ju upp och kissa hela nätterna för att sen börja om med nattamningar igen. Herregud att man utsätter sig för sån här sömnbrist. Men jag ser framåt om några år när syskonen har roligt med varandra  

Svar på tråden BF Mars 2014