• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • frukarlssonn
    asan25 skrev 2013-07-21 14:01:35 följande:
    Hej alla och grattis!
    Jag är beräknad till 6/3 med första barnet. Fyller 41 nästa månad och träffade den stora kärleken sent i livet samt har gått ner 80 kg så nu tror jag att min tid har kommit.
    Ska på inskrivning 1/8 och tidigt ultraljud 28/8.
    Är idag i vecka 8 (7+3).
    Ha en skön söndag!

Wow, va kul Skrattande Grattis!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Afla
    himla skrev 2013-07-21 15:50:30 följande:
    åå urk idag började jag må riktigt illa ... så typiskt när man kan slappna av å ta det lugnt när man äntligen har semester ... dags å prova sea banden som jag köpt till sonen för hans bilåksjuka !

Välkomna alla nya ... Så roligt med så mycket mars bebisar ... hoppas inte alla kommer i Uppsala bara så det blir fullt på förlossningen när jag ska in hehe...   

Blev också väldigt illamående idag! Har du köpt seabandet på Apoteket? Tänkte att jag kanske skulle prova det denna graviditeten.
  • kgv

Jag provade seaband första graviditeten. Dom hjälpte inte ett dyft så de ligger fint i sin förpackning. Idag nådde jag dödströttheten. Det var nog en blandning av gravidtrötthet och postafentrötthet. Sonen vaknade kvar i fem men maken var snäll och lät mig sova vidare, till kvart i tio!!! Sen fick jag sova ett pass till eftersom kroppen kändes som gelé. Hur tusan ska jag orka vara mamma och hustru med det här illamåendet och tröttheten? Har känt mig sämst idag.  

• nkw

Hoppar in här jag med, är just nu i veckan 6 (5+6) och BF 17 mars :). 

Det är mitt första barn, har så mycket känslor i mig just nu! Finns det några Uppsalabor som föder i mars?:)  

• himla
    Afla skrev 2013-07-21 19:43:11 följande:

Blev också väldigt illamående idag! Har du köpt seabandet på Apoteket? Tänkte att jag kanske skulle prova det denna graviditeten.

ja köpte på apoteket ... provade och tyckte att de hjälpte ... så nu sitter de på ... Maken var tvungen att åka iväg och köpa ett par till då vi ska ut å åka och äldsta sonen behöver sina
    nkw skrev 2013-07-21 20:09:19 följande:

Det är mitt första barn, har så mycket känslor i mig just nu! Finns det några Uppsalabor som föder i mars?:)  

välkommen ... här är en till uppsala bo... dock 4:e barnet här   
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • mikaelah

Nkv: har bf 18 mars (5+4 nu) och bor i enköping :) blir ju förlossningen i uppsala!

• juliaannaeva

O ja har också ett par sånna sen första graviditeten! Använde dem aldrig då för jag mådde bara illa en gång o de va när vi var på kryssning!
    Men denna gång är det 1000 ggr värre så nu kanske dem kan va till hjälp!
    På torsdag fyller min dotter redan 1 år, helt sjukt vad fort det går!!! Så nu får jag försöka lägga tröttheten åt sidan lite och fixa o dona inför kalaset mamma är så snäll o ska hjälpa mig med maten så jag ska bara göra tårta
    Men nu ska jag passa på att få några timmars skönhets sömn innan dotter vill ligga emellan osa och snurra runt!

• Pixlar

himla skrev 2013-07-21 15:50:30 följande:
    åå urk idag började jag må riktigt illa ... så typiskt när man kan slappna av å ta det lugnt när man äntligen har semester ... dags å prova sea banden som jag köpt till sonen för hans bilåksjuka !

Välkomna alla nya ... Så roligt med så mycket mars bebisar ... hoppas inte alla kommer i Uppsala bara så det blir fullt på förlossningen när jag ska in hehe...   
    nkw skrev 2013-07-21 20:09:19 följande:

mikaelah skrev 2013-07-21 21:02:40 följande:
    Nkv: har bf 18 mars (5+4 nu) och bor i enköping :) blir ju förlossningen i uppsala!
    Här är en till som föder i Uppsala ;)

Dotter född juli 2011 <3 BF i mars 2014 <3
  • Novalie2013

För mig blir det antingen Falun eller Uppsala.. Beror på vart jag är kommer ifrån Uppsala så min övriga familj är där, å jag åker ju ner titt som tätt.. Annars blir de Falun för andra gången

Svar på tråden BF Mars 2014