• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • frukarlssonn
    kgv skrev 2013-07-20 19:49:38 följande:
    Idag har jag tagit min första Postafen. Hade det varit första barnet hade jag nog kunnat stå ut. Men att ha en energisk 1,5-åring springande runt sig gör att det inte funkar. Dessutom är jag aptrött nu. Sov 1,5 timma medan han sov idag. Är fortfarande astrött så det blir tidig kväll för mig. 

Det slog mig att jag inte lär få sova ordentligt på två år nu. Sonen sover rätt illa sen en tid tillbaka och snart ska man ju upp och kissa hela nätterna för att sen börja om med nattamningar igen. Herregud att man utsätter sig för sån här sömnbrist. Men jag ser framåt om några år när syskonen har roligt med varandra  
    Minns att jag blev fruktansvärt matt i mitten på graviditeten med Freja, annars mådde jag bra. Men Olivia va ett år då men tack och lov kröp hon bara! Så det va ganska lugnt. Däremot hamnade mitt becken snett mot slutet och de va ett h-e! Olivia kröp ff men snabbt och jag kunde knappt gå mot slutet. Oc inte gick det över efter fl hlr utan en sjukgymnast fick räta till det! Men sedan blev jag helt återställd Allt är så mkt lättare när man väntar ettan
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • sweeet85

Ja dessa humörsvängningar är inte och leka med, haha.. Men försöker tänka mig för så det inte blir fel, svärmor råkade ut för mina humörsvängningar. Får hoppas hon förstår varför sen när vi berättar att jag är gravid. 
    Mitt illamående är värst på kvällarna precis som när jag väntade dottern. Men börjar även må illa när jag är hungrig under dagen, men det försvinner så fort jag äter.
    Är skönt att man har semester nu, så man hinner vila upp sig ordentligt. Har haft en helt underbar vecka på landet med bra väder varje dag. 

• Minttu

Hej! Hänger gärna på här:)
    Blev oplanerat gravid och beräknar bf runt 25 mars. Har två tjejer födda 05 och 10.

• IdaMaria85
    Tiza skrev 2013-07-20 14:02:08 följande:
    plussade i Tisdags! Första barnet och allt känns så nytt!
    Bf 17 Mars :)

Grattis! Då har vi samma BF. :D
    Lycka till 
  • frukarlssonn
    Minttu skrev 2013-07-20 23:41:53 följande:
    Hej! Hänger gärna på här:)
    Blev oplanerat gravid och beräknar bf runt 25 mars. Har två tjejer födda 05 och 10.

Grattis, jag har 27 mars Också lite oplanerat men ändå planerat... Vi sa att vi kör oskyddat fram till bröllopet (gifter mig 10 aug) och sedan fixar vi skydd, så detta va liksom i sista minuten

Jag mår precis som vanligt, precis som när jag blev gravid m Freja. Med Olivia kände jag redan veckan innan bim.  
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • asan25

Hej alla och grattis!

Jag är beräknad till 6/3 med första barnet. Fyller 41 nästa månad och träffade den stora kärleken sent i livet samt har gått ner 80 kg så nu tror jag att min tid har kommit.

Ska på inskrivning 1/8 och tidigt ultraljud 28/8.

Är idag i vecka 8 (7+3).

Ha en skön söndag!

• iSawas
    asan25 skrev 2013-07-21 14:01:35 följande:

Hej alla och grattis!

Jag är beräknad till 6/3 med första barnet. Fyller 41 nästa månad och träffade den stora kärleken sent i livet samt har gått ner 80 kg så nu tror jag att min tid har kommit.

Är idag i vecka 8 (7+3).

Ha en skön söndag!

asan25 Grattis :)
  • thecrazyone
    asan25 skrev 2013-07-21 14:01:35 följande:
    Hej alla och grattis!
    Är idag i vecka 8 (7+3).
    Ha en skön söndag!
    Grattis! Skrattande
  • Disney78

Oj vad många nya! Vad kul! Grattis allihop

Jag räknar ned dagarna tills BM. Allt går sååå sakta. Det är ju tredje barnet, helt oplanerat och överraskande... Sladdis blir det alltså om allt går bra. Har två söner födda 04 och 07.

• himla

åå urk idag började jag må riktigt illa ... så typiskt när man kan slappna av å ta det lugnt när man äntligen har semester ... dags å prova sea banden som jag köpt till sonen för hans bilåksjuka !

Välkomna alla nya ... Så roligt med så mycket mars bebisar ... hoppas inte alla kommer i Uppsala bara så det blir fullt på förlossningen när jag ska in hehe...   

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
Svar på tråden BF Mars 2014