kgv skrev 2013-07-20 19:49:38 följande:
Idag har jag tagit min första Postafen. Hade det varit första barnet hade jag nog kunnat stå ut. Men att ha en energisk 1,5-åring springande runt sig gör att det inte funkar. Dessutom är jag aptrött nu. Sov 1,5 timma medan han sov idag. Är fortfarande astrött så det blir tidig kväll för mig.
Det slog mig att jag inte lär få sova ordentligt på två år nu. Sonen sover rätt illa sen en tid tillbaka och snart ska man ju upp och kissa hela nätterna för att sen börja om med nattamningar igen. Herregud att man utsätter sig för sån här sömnbrist. Men jag ser framåt om några år när syskonen har roligt med varandra
Minns att jag blev fruktansvärt matt i mitten på graviditeten med Freja, annars mådde jag bra. Men Olivia va ett år då men tack och lov kröp hon bara! Så det va ganska lugnt. Däremot hamnade mitt becken snett mot slutet och de va ett h-e! Olivia kröp ff men snabbt och jag kunde knappt gå mot slutet. Oc inte gick det över efter fl hlr utan en sjukgymnast fick räta till det! Men sedan blev jag helt återställd

Allt är så mkt lättare när man väntar ettan