• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • kgv

Nån som vet några större skillnader på city select och beeboo förutom priset?

• himla

Här blir det nog en liggkorg och adapter (för att fästa babyskyddet) till vår babyjogger city mini och en brio happy...man får tänka mycket på hur man som mest kommer att använda vagnen och hur man bor...sen ska den få plats i bilen också

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • Novalie2013

Nej, va tråkigt lovetove! Lycka till i framtiden iaf å hoppas på de bästa !

Isawas..
    Sa inte tack men gick Inge bra ändå :-/ va en väldigt massa konstiga frågor .. Men men bara att försöka igen

Jag har oxå funderat på vagn osv med tanke på att min dotter kommer vara precis ett år när nästa kommer (förhoppningsvis) .. Så funderar lite på vad man ska köpa.. Den jag har nu är lilltjejen på 5 månader redan för stor för att ligga i nästan så de va väl kanske inte den bästa vagnen.. Kombivagn dock så den kan ju användas längre fram ändå...

• Disney78

Här kommer nackdelen med att prova cb digitalt flera gånger.

1ggn gravid 1-2 v, 1v+1dag senare

2ggn gravid 2-3 v, exakt 1 v senare

3ggn gravid 2-3 v....

Så skapar man oro åt sig själv - fn!

Så då blir det antingen till att se hur det går- eller ta ett nytt test nästa v?!

Någon som vet hur snabbt hcg sjunker...

Åh var så oplanerat, men blev dock så välkommet direkt!!

Tur att denna dagen är planerad... Skriv gärna om ni vet ngt om hcg nivåerna tack

Ha en bra dag allihop

• Novalie2013

Disney. Jag tror inte de är något å oroa sig för. En del får jättehöga hcg nivåer direkt medans andra inte får ett plus på flera dagar efter mens för att den är så låg.. Den höjs successivt å jag tror inte digitala är så tillförlitliga på antal veckor pga av att alla har olika nivåer... Ha en bra dag du med -

• Novalie2013

Isawas, glömde berätta hur min man reagerade .. vi hade det ganska planerat att vi ville ha tätt inpå varann så det kom igentligen bara som en glad överraskning att det funkade så fort... Hade mycket problem innan vi fick tösen som vi har idag så lite problems hade vi nog räknat med.. Men som sagt vi är ju inte i hamn ännu med det nya livet i magen så vi väntar å ser hur de ska gå är lite småfundersam på hur det ska gå med så tätt inpå men tror att har man bara en sund inställning så tror jag de går bra i överlag! Lite motgångar har man ju alltid när de gäller de små liven.. Ena dagen bra andra dagen krånglig men faktum är att vi har ( än så länge) en väldigt glad å positiv liten tjej så vi är riktigt glada för det

• Melody 88

Vi kommer nog kolla lite på barn kläder då vi ska bila till ullared. Fast jag bara är i v 8 då. Kommer nog inte köpa så mycket då, med tanke på att MF risken inte är över helt, men något plagg kan det ju få bli.

• iSawas

Novalie2013 Vad kul :)
    Vi ville tvärt om ha några år inrökande för att de har så olika behov då :) Sen skall jag ärligt medge att jag blev lite rädd då sonen skrek i princip hela tiden de första sex sju månaderna. Men nu är jag redo att stå å skumpa vagn nätterna igenom :p

• Melody 88
    Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev, det är  ju så aktivt, så man inte hinner med. =)

Är nu i: V 5  -  (v4+3).

Symtom: 

Börjat få ont i bröstvårtorna, eller inte ont det ömmar.
    Ökande flyttningar
    Huvudvärk, - det hade jag igår, alvedon hjälpte inte :/ 
    Men då jag låg ner var det bättre, mysko huvudvärk.
    Molande värk/stickningar i underlivet till och från.
    Haft nån stickande känsla i sidan långt ner på vänster sida på magen, vet inte vad det ska betyda.
    Men inte haft det mer än en-två gånger nån minut sen har det gått över.

Symtom: jag sluppit en så länge .

Illamående/Kräkas - Tack och lov!

I fall det kommer har jag köpt Sea Band - Postafen - Har Marie kex vid sängen så tar ett innan jag kliver upp.
    Äter Lergigan 25-50 MG 2-3 gånger om dagen, mot ångest och oro, så det kan även hålla illamående borta - HOPPAS!!, Äter regelbundet var 3 timma försöker jag hålla, kommer illamående, kommer jag äta frukt i mellan..

Så det var en liten uppdatering från mig.

Svar på tråden BF Mars 2014