• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • iSawas
    Novalie2013 skrev 2013-07-18 07:39:21 följande:
    Men då vart det väl iaf en bättre reaktion än vad du vänta dig melody? Skönt att det gick bra iaf min man hade klippt gräsmattan när jag kom hem igår ( vilket inte JAG märkte ) hahaha vadå märkte du inte de , sa han... Nej tyvärr så gjorde jag inte de trots att gräset va högt när jag åkte bort jaja ville bara säga att det finns tjejer som inte märket heller när den andre partnern gjort något önskar mitt illamående kunde gå iväg till ett annat ställe!! Har teoriprov nu på morgon å känner inte för att sitta å hulka mig medans jag gör provet.. Å de är för mc vill jag tillägga,. Körkort för bil har jag haft i 8 år.. men men bara bita i de sura å åka dit efter det blir de BVC med dottern ha en bra dag alla
    Ha ha vad skönt å höra att ni tjejer också kan missa de vi gör :P
    Lycka till idag säg dock inte tack, de betyder otur....
    Hur reagerade din kille när du berättade för honom? 
  • juliaannaeva

Idag är illamåendet 1000 ggr värre än vD de har varit... :( blä... Har precis lämnat dotter hos mormor o nu är jag o mannen på
    Väg för en heldag på smögen bryggorna! Jag ska ligga på en klippa o äta salta chips och lyssna på musik! Ska bli så skönt att bara få vila en hel dag!
    När man har en liten så får man ju inte så många tillfällen
    Hoppas alla får en solig o bra dag trots illamående o andra besvär :)

• iSawas
    juliaannaeva skrev 2013-07-18 08:35:24 följande:
    Idag är illamåendet 1000 ggr värre än vD de har varit... :( blä... Har precis lämnat dotter hos mormor o nu är jag o mannen på
    Väg för en heldag på smögen bryggorna! Jag ska ligga på en klippa o äta salta chips och lyssna på musik! Ska bli så skönt att bara få vila en hel dag!
    När man har en liten så får man ju inte så många tillfällen
    Hoppas alla får en solig o bra dag trots illamående o andra besvär :)
    Åh vad mysigt de lär, passa på att njut nu =)

Hur gammal är er lilla? 
  • juliaannaeva

Ja de ska jag verkligen göra hon blir 1 år om en vecka! :D det här året har gått så sjuuuukt fort!

• lills

stuvadvitkål: Kul! Välkommen! hur gamalt är ditt barn? Räknat ut bf för nytillskottet?

• Pixlar

Nu har jag berättat för en person på jobbet, tyckte att det kunde vara skönt att åtminstone en person vet redan nu ifall att nåt skulle hända..

Jag är för övrigt så sjuuuukt kissnödig, men jag sitter i jourtelefon på jobbet och får inte lämna mitt kontor förrän 11.30! Haha, panik! ;)

• Amandah

Oj, vad det skrivs här.. mycket att läsa ikapp . Hallonet: Beklagar, lycka till i framtiden. 
    Själv har jag mått mer illa idag, är ledig i veckan men börjar jobba nästa vecka och börjar gruva mig över hur det ska gå. Är det någon som har några tips att ta till mot illamående. För mig blir det bättre efter jag har ätit, skulle vara bra att ha något i fickan som man fort kan stoppa i sig när man mår illa, finns det någon som har något tips. Vet inte om det är att blodsockret höjs som gör att man mår mindre illa eller om det är att man mår mindre illa av att ha något i magsäcken. Någon som vet?

Jag funderar också hur jag ska göra med KUB-testet. Får göra det eftersom jag är över 35, men samtidigt så vill jag inte göra abort eller gå vidare med någon mer undersökning  om KUB-testet visar på ett negativt resultat... Jag har haft ett missfall tidigare som visade sig på KUB-testet (man såg inget hjärta som slog), det gör att jag också har lite blandade känslor kring KUB, samtidigt som det gör att jag gärna skulle vilja göra ett tidigt ultraljud för att våga lita på att det slår ett hjärta där inne. Förra gången då jag fick missfall kände jag mig gravid hela tiden och jag hade ingen blödning utan fick göra en skrapning.

• iSawas
    stuvadvitkål skrev 2013-07-18 13:40:59 följande:

Lills: mitt barn är 5år och bf för bebis blir 24 mars :)

Samma BF som vi har :) De roliga är att bår son som är sex är född 24 mars.
Svar på tråden BF Mars 2014