• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Snowflakee
    Novalie2013 skrev 2013-07-22 09:01:05 följande:
    Idag blir det tidigt vul !! Spännande
    Va kul :) Varför ska du på vul? 
  • frukarlssonn

Jag har aldrig mått illa, jo jag hade en tvådagars period bara runt v13 med båda men annars har jag mått prima. Har aldrig haft crawings etc. Det enda jag lidit av är sendrag på nätterna, fruktansvärt! Och med Freja fick jag s ont i beckenet så jag knappt kunde gå mot slutet.

Finns det ngn som ska föda i Skövde förresten?

Idag bokade jag tid hos bm. 1 aug fick jag tid.    

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-07-22 09:01:05 följande:
    Idag blir det tidigt vul !! Spännande

Spännande Jag har gjort tidiga med båda, fösta ggn blev jag erbjuden då jag gick på ett privat sjukhus pga utredning (hade svårt att få till ettan) men lyckades ändå på egen hand. Med tvåan betalade jag själv på en klinik i Gbg. Denna gång väntar jag till v14 el va det blir, kommer väl få erbjudande om att göra KUB eftersom jag fyllt 37.
  • Disney78

Åh får paniiiik på mig själv och hela den här grejen styrbara gravid. Var ju som sagt helt oplanerat. När jag kände det så kändes det så rätt. Nu är jag toknojjig!

Näst intill dum i huvudet :(

Kollar på alla marstrådar, skriver liiite... Jag är i v.7 (6+5) så ett cb digital borde ju visa 3+.

Men mina test har stannar på 2-3v, hade småpanik i morse så jag åkte och köpte ett direkt när Apoteket öppnade. Gjorde ett i fredags också med samma resultat men borde då visat 3+.

Därför gjorde jag ett till idag! Hmm...

Är det missfall? Det blinkade först 3+, men i slutet visade den trots allt 2-3.

Har tid hos BM på onsdag. Får väl vänta till dess. Tror inte de gör vul tyvärr...

Jag vet att det inte går att göra ngt åt ett missfall- men jag skulle bara vilja veta! Så jag kan sluta hoppas isf.

Guud känns som jag har2,5 jobbiga dagar framför mig.

Någon som vet om graviditetssymtomen försvinner direkt vid ett missfall?

Kram på er

• frukarlssonn
    Disney78 skrev 2013-07-22 10:03:23 följande:
    Åh får paniiiik på mig själv och hela den här grejen styrbara gravid. Var ju som sagt helt oplanerat. När jag kände det så kändes det så rätt. Nu är jag toknojjig!
    Näst intill dum i huvudet :(
    Kollar på alla marstrådar, skriver liiite... Jag är i v.7 (6+5) så ett cb digital borde ju visa 3+.
    Men mina test har stannar på 2-3v, hade småpanik i morse så jag åkte och köpte ett direkt när Apoteket öppnade. Gjorde ett i fredags också med samma resultat men borde då visat 3+.
    Därför gjorde jag ett till idag! Hmm...
    Är det missfall? Det blinkade först 3+, men i slutet visade den trots allt 2-3.

Har tid hos BM på onsdag. Får väl vänta till dess. Tror inte de gör vul tyvärr...

Jag vet att det inte går att göra ngt åt ett missfall- men jag skulle bara vilja veta! Så jag kan sluta hoppas isf.

Guud känns som jag har2,5 jobbiga dagar framför mig.

Någon som vet om graviditetssymtomen försvinner direkt vid ett missfall?

Kram på er
    Jag tror verkligen inte du ska lita blint på det testet. Det är sååå olika, för en del stiger ju inte hcg:n förrän mot v7-8 som inte får ett plus förrän då! Sen kan digitalt visa 2-3 redan direkt efter bim. Så försök att inte analysera sönder det hela Lätt sagt jag vet, jag nojade också med tvåan och sprang iväg och köpte digitalt för att se om hcg:n ökat pga uteblivande graviditetssymptom.

Symptom kan man ha även efter mf, för en del försvinner symptomen direkt, eller så har man inga alls, som jag. Kände abs inget m tvåan förrän mot mitten av graviditeten. Lite molvärk i magen bara.  
  • Novalie2013

Jo, jag ska göra tidigt vul pga, dels så har jag haft tvillingar(missfall) .. Å sen fick jag en blödning ( vilket jag oxå hade med dottern som jag fick 8 feb ) så igentligen är de bara för å kolla att allt står rätt till hur många å hur långt jag gått.. Är osäker på om de är feb eller mars som är bf... Men jag fick bråka till mig tiden... Dom gör inga tidiga vul alls igentligen om du inte har en väldigt stark orsak...men nu har jag varit med så många gånger så nu ser jag till å få det som jag vill från början!

• Melody 88
    Novalie2013 skrev 2013-07-22 11:15:05 följande:
    Jo, jag ska göra tidigt vul pga, dels så har jag haft tvillingar(missfall) .. Å sen fick jag en blödning ( vilket jag oxå hade med dottern som jag fick 8 feb ) så igentligen är de bara för å kolla att allt står rätt till hur många å hur långt jag gått.. Är osäker på om de är feb eller mars som är bf... Men jag fick bråka till mig tiden... Dom gör inga tidiga vul alls igentligen om du inte har en väldigt stark orsak...men nu har jag varit med så många gånger så nu ser jag till å få det som jag vill från början!
    (Om man inte har nån stark orsak) Är det inte nog starkt om man är orolig över att livet i ens mage inte mår bra, att det kanske är nått som är fel. Det tycker jag borde vara till räckligt, det är väl helt normalt att vi blivade Mammor vill veta om det lilla livet i magen mår bra och växer som det ska.
Svar på tråden BF Mars 2014