Disney78 skrev 2013-07-22 10:03:23 följande:
Åh får paniiiik på mig själv och hela den här grejen styrbara gravid. Var ju som sagt helt oplanerat. När jag kände det så kändes det så rätt. Nu är jag toknojjig!
Näst intill dum i huvudet :(
Kollar på alla marstrådar, skriver liiite... Jag är i v.7 (6+5) så ett cb digital borde ju visa 3+.
Men mina test har stannar på 2-3v, hade småpanik i morse så jag åkte och köpte ett direkt när Apoteket öppnade. Gjorde ett i fredags också med samma resultat men borde då visat 3+.
Därför gjorde jag ett till idag! Hmm...
Är det missfall? Det blinkade först 3+, men i slutet visade den trots allt 2-3.
Har tid hos BM på onsdag. Får väl vänta till dess. Tror inte de gör vul tyvärr...
Jag vet att det inte går att göra ngt åt ett missfall- men jag skulle bara vilja veta! Så jag kan sluta hoppas isf.
Guud känns som jag har2,5 jobbiga dagar framför mig.
Någon som vet om graviditetssymtomen försvinner direkt vid ett missfall?
Kram på er
Jag tror verkligen inte du ska lita blint på det testet. Det är sååå olika, för en del stiger ju inte hcg:n förrän mot v7-8 som inte får ett plus förrän då! Sen kan digitalt visa 2-3 redan direkt efter bim. Så försök att inte analysera sönder det hela

Lätt sagt jag vet, jag nojade också med tvåan och sprang iväg och köpte digitalt för att se om hcg:n ökat pga uteblivande graviditetssymptom.
Symptom kan man ha även efter mf, för en del försvinner symptomen direkt, eller så har man inga alls, som jag. Kände abs inget m tvåan förrän mot mitten av graviditeten. Lite molvärk i magen bara.