Lilla kakan skrev 2013-07-08 12:50:44 följande:
Jag vill också gärna göra er alla sällskap om det är ok? Är nu i v. 5+2 och vi har sedan innan en son på 3,5 år. Försökte i nästan ett år för detta plus så är himla lättad att det äntligen tog sig. Skall till bm på fredag för hälsosamtal. Mår helt ok, molvärk & lite lätt illamående och halsbränna som kommer å går bara..
Grattis och välkommen hit till dig med!

Skönt att inte må kymigt.

himla skrev 2013-07-08 13:14:04 följande:
jag har något ställe på insidan precis bredvid naveln som gör svinont ibland... hade det på vänster sida när jag vänta tim ... igår kände jag samma onda fast på höger sida ... hmm
jag har ju ett gyn besök inbokat 15 aug så antar att jag tar mig ett vul då
Vad skumt! Undrar vad det är man känner egentligen...
Afla skrev 2013-07-08 13:39:04 följande:
Tack :)
Mår lite tjyvis ibland, annars känner jag inte av något än, lite växtvärk också ifs.
Varför ska ni göra vul? Det är inget som görs rutin här, gör man det där ni andra bor? Vore rätt avslappnande att se det lilla hjärtat annars. Har inte gjort vul med mina två tidigare barn heller.
Inte rutin där jag bor men min gyn vill kontrollera mig för jag har haft flera missfall samt ett ofostrigt. Så det är orsaken. Och det känns skönt att få bekräftat tidigt att det finns ngt öht och att det lever! För det tror jag det gör, denna gång.

MrsLA skrev 2013-07-08 13:58:05 följande:
Hej! Jag är också gärna med i tråden. Jag plussade igår :) Vi har en pojke på 20 månader och både han och pyret i magen har blivit till genom ivf. Det känns därför helt overkligt att vi har fått turen att få genomgå detta en andra gång. Jag känner mig dock lite orolig nu då jag mår ganska bra. Det ömmar lite i brösten emellanåt och jag mår lite illa ibland men annars inget. Vid denna tiden förra graviditeten hade jag kränkt i några dagar och mådde inte alls bra. Är det någon annan som upplever samma?
Wow, vad stort! Grattis! Måste kännas sååå bra att lyckas två ggr när man genomgår en sån tuff procedur.

Serahjay skrev 2013-07-08 15:05:26 följande:
Japp jag hade rätt! Jag är med barn! Woho.
Får man lov att hoppa in nu? :D
Haha, grattis! Du ser, ibland vet man bara och testen blir bara en bekräftelse på det man egentligen redan har koll på.

Jag var likadan, tog ett test för att bara få svart på vitt.