• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Joma

Kan tipsa alla om att gå med på fb för där är alla väldigt aktiva :) Aldrig hänt så mycke på Facebook för mig ;)

• attali

Håller med dig tinapina:/ jag har Facebook men är inte ett dugg aktiv där:/

• Lovely90
    Heene skrev 2014-03-09 17:18:40 följande:
    ´Klart du ska gå med på fb! skicka ett meddelande till mig på fb, Helena Enegren, så kan jag hjälpa dig. Måste vara vän med dem man lägger till nämligen eftersom gruppen är superlåst.

Jag har skickat en vänförfrågan. Så fort du accepterat så kan jag lägga till dig i gruppen =)
    Jag har skickat mefdelande till dig på fb nu :)
  • qwerty1234

Jag tror det är en del som inte är med i facebookgruppen. Pratade inte anaconda om att göra en grupp hör också?

• anaconda

Jo har pratat om att skapa en ny tråd, vill veta hur man skapar en privat tråd här så man är mer ifred, använder inte så mycket fb själv häller!!

• Längtanefterlilladig

Det som är bra med Facebook gruppen är att den är hemlig= ingen mer än oss medlemmar kan läsa vad som skrivs eller se bilder vi lägger ut. Man kan även lägga upp bilder via sin mobil, det kan inte jag här på FL utan måste då in på en stationär dator=jobbigt. Så även om man inte är aktiv på sin vanliga Facebook så kan man välja att bara läsa i den slutna & hemliga gruppen. Önskar ännu fler gör oss sällskap snart

• Heene

Har samma här. Har "fel" mobil för att kunna ladda ner FLappen och surfa från mobilen. Måste alltså ha stationär dator för att hålla koll på vad som händer här inne.
    Nu med fb så kan jag följa och uppdatera mkt mkt lättare då det är plättlätt att göra allt från mobilen =)
    Och så är allt samlat på ett och samma ställe vilket gör det lättare att läsa i gruppen och hitta vad och vem som skrivit vad =)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014