• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • qwerty1234

Haha, förstår precis vad du pratar om tvetalan. Jag bävade inför den dagen med! Efter några gånger kändes det bättre iallafall.

• Hallonpaj88

Fy vet vad ni menar! Hur långt blev ni sydda? Jag blev sydd rätt djupt o inte så långt men var ändå obehagligt. Jag brukar trycka med papper lite mot mellangården, känns lite lättare då :)

• lele79

Hur funkar Facebookgruppen? Kan alla i gruppen se ens profil o det man gör på Facebook eller bara det som görs i den gruppen?

• j3nnyy

Aj aj aj. Jag sprack ingenting alls men va så jäkla rädd att gå på toa idag.. Gick bra men allt känns konstigt där nere. Jag är lite rädd att använda dom musklerna. Hur går de för er med amningen? Våran lilla Isabella vill suga heeeeela tiden. I natt tio timmar i streck. Idag fick vi åka hem och sen dess har hon sovit nästan hela tiden, tror hon laddar för nattens bravader :)

• Heene
    lele79 skrev 2014-03-10 19:37:52 följande:
    Hur funkar Facebookgruppen? Kan alla i gruppen se ens profil o det man gör på Facebook eller bara det som görs i den gruppen?
    om du har låst profil så kan ingen i gruppen se vad du gör på din egen sida. Däremot måste du bli vän med ngn i gruppen för att kunna bli tillagd av denna. Men den kan man ju ta bort som vän direkt när man är med =)
  • Mia86gbg

Vem kan jag bli vän med på fb för att gå med? Lite för många inlägg för att börja leta bakåt

• Heene
    Mia86gbg skrev 2014-03-10 20:07:39 följande:
    Vem kan jag bli vän med på fb för att gå med? Lite för många inlägg för att börja leta bakåt
    Helena Enegren heter jag på fb. lägg till mig så fixar jag =)

• MiCorazon

Då har slemmproppen gått! Undrar dock om det var hela eller en bit av den...? Hur stor ska den eg va?

• tvetalan
    MiCorazon skrev 2014-03-10 20:31:23 följande:

Då har slemmproppen gått! Undrar dock om det var hela eller en bit av den...? Hur stor ska den eg va?

Min slempropp gick typ 3 dagar innan vattnet. Sedan så slemmade det jättemycket varje dag tills förlossningen. Så jag tror slemproppen är någon dl faktiskt :O skitäckligt
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014