• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Mango08

Heene, jag har mailat dig på Facebook om du kan lägga till mig i gruppen?

• Heene
    Mango08 skrev 2014-03-09 20:31:09 följande:
    Heene, jag har mailat dig på Facebook om du kan lägga till mig i gruppen?

Skumt, jag kan inte lägga till dig som vän. Måste ha dig i vänlistan för att kunna lägga till dig.

Testa att skicka en vänförfrågan till mig istället =)

• Sirek

Här händer inte så mycket heller. Bf+2 och inget tecken på bebis.

En sak som är gött med fb är att när någon ställer en fråga så samlas alla svar under den. Här får man leta lite mer. Men jag kollar båda ställena:)

• MiCorazon

Jag skriver också i båda men på fb kan man vara mer privat plus lägga upp bilder som man kanske inte vill dela med hela fl utan bara de som är medlemmar på fb. :)

• MiCorazon

Händer inget här heller. Sjukt tråkig väntan. Börjar bli less på detta nu. Hoppas bebis vill ut på bf el gärna tidigare... kan man inte nåt tecken, :/

• carina87

Måste ändå säga att jag är impad över våra ETTUSENNITTON sidor :)

Vill få en start på den där förlossningen nu! (Även om jag blir lite mer skraj för var dag som går) igår putsade jag fönster, idag har jag promenerat...

3 dagar kvar till BF. Jag vill verkligen sparka lite på statistiken, men jag verkar ha en obstinat bebis ;)

• Joma

Precis :) Här kan alla läsa å man har egentligen inte koll på något eftersom många inte skriver utan bara läser.. I gruppen på fb som är hemlig känns de bättre för där vet man exakt vilka som läser och man kan vara lite mer privat tycker jag, med bilder å så, för man vet exakt vilka som kan kolla å läsa :)

• MiCorazon
    carina87 skrev 2014-03-09 23:46:13 följande:
    Måste ändå säga att jag är impad över våra ETTUSENNITTON sidor :)

Vill få en start på den där förlossningen nu! (Även om jag blir lite mer skraj för var dag som går) igår putsade jag fönster, idag har jag promenerat...
    3 dagar kvar till BF. Jag vill verkligen sparka lite på statistiken, men jag verkar ha en obstinat bebis ;)
    Ja sjukt uttråkad just nu....vi har ju väntat i nio månader! Inte konstigt vi börjar bli galna!

Dricker du/någon i tråden Hallonbladste? Hade intalat mig själv att inte dricka det, vet inte varför...men nu skiter jag i det och tänkte shoppa hem ett förråd med igångssättningsgrejor :).. ananas och hallonbladste. Men undrar lite hur mycket man ska dricka och är det pulver eller blad?? Var köper man det??

Någon som vet i tråden?
  • Mia86gbg
    MiCorazon skrev 2014-03-10 00:19:59 följande:
    Ja sjukt uttråkad just nu....vi har ju väntat i nio månader! Inte konstigt vi börjar bli galna!

Dricker du/någon i tråden Hallonbladste? Hade intalat mig själv att inte dricka det, vet inte varför...men nu skiter jag i det och tänkte shoppa hem ett förråd med igångssättningsgrejor :).. ananas och hallonbladste. Men undrar lite hur mycket man ska dricka och är det pulver eller blad?? Var köper man det??

Någon som vet i tråden?
    Jag dricker inte det men hörde att det ska finnas i hälsobutiker, inte vanliga teställen..
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014