• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • tvetalan
    j3nnyy skrev 2014-03-08 22:28:42 följande:

Idag kl 12.00 kom vår lilla prinsessa till världen i samma rum som prinsessan Estelle föddes i :) 51 cm lång och vägde 3350g. Vi kunde inte vara lyckligare, och förlossningen gick jättebra. Utan en enda liten skråma där nere! Wiho

Grattis!! Jag födde min son 50 minuter efter dig på ks i solna :) befinner oss på bb just nu och längtar hem till vardagen. Ska förhoppningsvis få åka hem imorgon bitti :)

Tack för alla gratulationer, stöd och allt pepp tjejer! Ni är fantastiska, hoppas väntan för er som väntar blir kort!

Jag kom på en sak, i onsdags så gick ju slemmisen flera gånger. Sen så provade jag och maken "färdknäppen". 2 timmar senare så gick vattnet! Kan ju vara värt att prova om man vill :)
  • LindaCarlsson94

Oh grattis till er !:)

här väntas det fortfarande. har bf 24 mars. Men vet inte om det kanske kommer tidigare har i flera dagar börjat få massor med sammandragningar och mensvärk.. det börja direkt efter att dem lyckades att vända på bebisen.. :)

• Hallonpaj88

Stort grattis till alla bebisar! Hoppas ni mår bra och att ni andra snart har era bebbar oxå i era famnar :)

• Lovely90

Vem skulle man maila om fb? Tror jag vill joina där ändå för här har det blivit väldigt tyst sen den sidan skapades. Haha.

• carina87
    Lovely90 skrev 2014-03-09 17:09:53 följande:
    Vem skulle man maila om fb? Tror jag vill joina där ändå för här har det blivit väldigt tyst sen den sidan skapades. Haha.
    Ja, det blev en mer aktiv flytt till fb än jag tror att vi hade tänkt oss... Jag har dock inte varit så aktiv på något av ställena för det händer ju INGENTING! Magen är där den är. Ryggen värker just nu. Det buffar lite slött där inne. Jag sover dåligt... Inget nytt liksom :P

Eller jo, i går kom det ut något slemmigt och alldeles blodigt. Slempropp eller teckningsblödning, ingen aning... Det säger inte heller så mycket. För vissa tar det timmar, för andra tar det veckor...
    Blä.. Vill ha ut bebisen nu!
  • Heene
    Lovely90 skrev 2014-03-09 17:09:53 följande:
    ´Klart du ska gå med på fb! skicka ett meddelande till mig på fb, Helena Enegren, så kan jag hjälpa dig. Måste vara vän med dem man lägger till nämligen eftersom gruppen är superlåst.
    Hallonpaj88 skrev 2014-03-09 16:43:07 följande:
    Någon får gärna hjälpa mig med facebook, heter Mikaela Salomaa :) får inte till det.
    Jag har skickat en vänförfrågan. Så fort du accepterat så kan jag lägga till dig i gruppen =)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014