• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Lovely90

Vet inte om jag vågar skriva detta egentligen men just i skrivandets stund så har jag mensvärk som strålar ner i benen. Mensvärk har jag haft sen v.35 men nu känns det lite mer än tidigare plus att det strålar ner i benen. Vågar inte hoppas på att något är på G men förhoppningsvis ett steg i rätt riktning.

• MiCorazon
    Lovely90 skrev 2014-03-08 17:08:49 följande:
    Vet inte om jag vågar skriva detta egentligen men just i skrivandets stund så har jag mensvärk som strålar ner i benen. Mensvärk har jag haft sen v.35 men nu känns det lite mer än tidigare plus att det strålar ner i benen. Vågar inte hoppas på att något är på G men förhoppningsvis ett steg i rätt riktning.
    Hade samma för några dagar sen och är tyvärr fortfarande gravid grrr! Men låt oss hoppas på lite fler bebisar den här helgen eller nästa vecka :)
  • j3nnyy

Idag kl 12.00 kom vår lilla prinsessa till världen i samma rum som prinsessan Estelle föddes i :) 51 cm lång och vägde 3350g. Vi kunde inte vara lyckligare, och förlossningen gick jättebra. Utan en enda liten skråma där nere! Wiho

• attali

Grattis j3nnyy!!:) jag hoppas verkligen någon kan svara på min fråga, var på toa tidigare ikväll och när ja torka mig kom det ljusrosa på pappret? Inte slemmigt eller nåt utan bara blött ljusrosa. Torkade flera gånger på raken och det kom alla gånger. Nu gick jag på toa igen och då kom inget. Vad var det för nåt? Ska ja va orolig eller?:s hittar inge bra fakta alls på Google... Bara att de kan va slemproppen men som sagt de va inte ett dugg slemmigt bara blött...

• majsa88
    attali skrev 2014-03-08 23:20:33 följande:
    Grattis j3nnyy!!:) jag hoppas verkligen någon kan svara på min fråga, var på toa tidigare ikväll och när ja torka mig kom det ljusrosa på pappret? Inte slemmigt eller nåt utan bara blött ljusrosa. Torkade flera gånger på raken och det kom alla gånger. Nu gick jag på toa igen och då kom inget. Vad var det för nåt? Ska ja va orolig eller?:s hittar inge bra fakta alls på Google... Bara att de kan va slemproppen men som sagt de va inte ett dugg slemmigt bara blött...
    ring o fråga :) kan vara något på g
  • attali

Ja.. Jag kanske gör de om de bli igen :) men nu när de inte komma nå känns de konstigt å ringa in :p

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014