Första barnet - BF Mars 2014
Va härligt att läsa magdalenaZ
Va härligt att läsa magdalenaZ
Heene! Välkommen in till oss och grattis till er graviditet.
Ikväll satt jag och sambon snacka lite om detta med hjärtslagen. Jag berättade aldrig för honom om att man både kan höra sitt eget och barnets hjärta. Va tvungen att testa idag igen för idag för att se. Och kolla i samma veva på de youtube klippet. Tyckte att idag lät de som mitt eget ville jag få de tills visade min sambo youtube klippet skillnaden mellan ens eget och barnet, och han va helt säker på att vi hörde de snabba ljudet första kvällen vi lyssna. Så hoppas han har rätt Haha. För man har tänkt mycket på de och undrat :-P men idag kan jag säga med säkert att de va mitt eget :-P
Asså jag hörde mitt eget hjärtslag ikväll.
Blir lite knepigt ibland i texten när man skriver från mobilen haha
Längtanefterlilladig: idag hörde jag bara mitt eget. Men min sambo är 100 procent säker på att han hörde hjärtat på barnet första kvällen vi lyssna. För han sa de att de va exakt samma ljud som vi hörde på youtube så jag får lita på honom :)
Längtanefterlilladig: jag har fått enormt med flytningar :-/ aldrig haft så mycket innan.
Va härligt att höra anaconda
Nu äntligen har jag gått ut med de :) ringde de jobbigaste samtalet precis till min pappa. Det blev lättare än va jag trodde. Och nu har jag skrivit ut de på fb med mera
ÄNTLIGEN!!
En liten fråga till alla. Bara för att haha
Hur många har symtom kvar?
Var bor ni alla?
Hur gamla är ni?
Första barnet?
Vilka har det börjat synas på?
Lite roligt att få reda på
Var i Skåne bor du jag bor oxå i Skåne :)
Jag e 22
Första barnet
Har hunger kvar bara
Det syns :)