Första barnet - BF Mars 2014
Tycker tiden går rasande fort och det har den gjort sen pluset i somras. Tror det beror på att jag har fullt upp hela tiden. Hoppas det fortsätter såhär till BF. Så har vi en härlig vår framför oss :)
Tycker tiden går rasande fort och det har den gjort sen pluset i somras. Tror det beror på att jag har fullt upp hela tiden. Hoppas det fortsätter såhär till BF. Så har vi en härlig vår framför oss :)
Dags för tredje besöket hos BM imorgon. Första efter inskrivning och RUL. vad fick ni göra som varit på det? Är lite spänd över vad som väntar.
Var hos BM idag och allt såg bra ut. Fick höra hjärtljuden för första gången och de låg strax över 150. Gällande sammandragningar så är det ingen fara så länge de släpper när du slappnar av. Jag får de ibland när jag tränar och så men de släpper väldigt snabbt igen. Om du får det ofta och det gör ont så tycker jag du skall kolla upp det för säkerhets skull. Min BM sa att de skall inte göra ont såhär tidigt och de skall inte hålla i sig när man slappnar av.
Min mage syns bara i vissa kläder, min BM sa till mig idag: jaha, det gömde sig en liten mage under tröjan i alla fall. När jag drog upp tröjan för att hon skulle känna. Det gör mig faktiskt ingenting att den inte är så stor, hellre det en jätte stor oxh få problem med rygg oxh sånt.
Haha. Rakningen har jag faktiskt inte tänkt på att det kanske ute kommer få lägre fram, än så länge är ju magen så liten att det funkar precis som innan. Det som däremot tänkt på är att hg inte kommer kunna fixa tånagalrna sen xD
Jag har bara köpt två mamma-leggings och en klänning. Skulle behöva ett par jeans, men alla är för stora :/. Så får vänta och se om jag blir lite större och kan köpa sen.