Första barnet - BF Mars 2014
Kom nästan precis hem från gymmet, har bara slängt i mig en macka och ligger nu i soffan och tar det lugnt. Tror bebis går i mammas fotspår för nu känns det som hen har ett eget gympass. Jäklar vad det bökar!
Kom nästan precis hem från gymmet, har bara slängt i mig en macka och ligger nu i soffan och tar det lugnt. Tror bebis går i mammas fotspår för nu känns det som hen har ett eget gympass. Jäklar vad det bökar!
Linda, 23 år från Kungsbacka. Sambon är lika gammal. Vi har varit sm i snart fyra år, sambos i två år. Tänkte kolla hur det funkar med havandeskapspennig, hur får man papprens? När behöver man söka? Har BF 5/3. Vill egentligen jobba hela vägen men min BM tyckte jag skulle söka för säkerhetsskäl.
Gällande bebis sparkar så slutar bebisen nästan alltid sparka så fort sambon lägger på handen. Spelar ingen roll hur lång/kort tid jag legat med handen på magen. När det kommer till spjälskydden på gekås så fanns det rosa, blått och vitt när jag va där samt något som passade till ett visst påslakan om jag inte minns fel :).
Tror jag gått upp tre kilo hittills, skall enligt någon kalkylator på nätet komma upp till omkring 70kg vilket känns väldigt långt borta just nu cD