• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Hallonpaj88

Tack för era peppande ord.

Mina kollegor är förstående. Det är min chef som är ett riktigt stolpskott. Hur som helst kommer jag säga upp mig för jag tänker inte komma tillbaka efter mammaledigheten.

Synd att det finns såna här människor som utnyttjar oss unga för de tror att vi kan ta allt.

Lycka till idag Zobeideh, klart det kommer gå bra men känner samma som du inför vårt rul. Skräckblandad förtjusning :)

• majsa88

Okej då förstår jag, men vad jobbigt att de drar ut på det så mycket!? Irriterande. .

anna14 skrev 2013-09-16 21:58:31 följande:
    majsa88: Vi väntar på resultat... om det är dåligt kommer det via telefon imorgon eller onsdag... om det är bra blir det på posten denna veckan, men även då måste vi vänta 2v till på en mer djupgående analys & ultraljud för att kolla organ!

• MagdalenaZ
    Emelie e skrev 2013-09-17 10:31:31 följande:
    Har ni haft bruna flytningar? Sökte ni vård då eller vad gjorde ni?

Till och från, både bruna flytningar och blödningar. jag har sökt vård pga MA i bagaget.
  • Emelie e
    MagdalenaZ skrev 2013-09-17 11:26:37 följande:

Till och från, både bruna flytningar och blödningar. jag har sökt vård pga MA i bagaget.
    Hur gick det då? Var det mf eller "normalt"?
  • Cinnicon

Själv hade jag bruna och mer blodiga flytningar i en veckas tid innan missfallet visade sig. Bm som jag ringde sa alltid att det kunde vara normalt med lite blödning och missförgade flytningar. Det är nog rätt svårt att veta! Har idag fått tid till både hälsosamtal och inskrivning. Lääängtar! :D

• Awanata
    Zobeideh skrev 2013-09-17 08:21:47 följande:
    Om 3 timmar sitter man i rummet med BM. Och vet hur det verkligen ligger till. Jag e såååå nervös så jag har magont!

Har du rul idag? Eller vad är det du ska göra idag? Du får uppdatera sen!
  • Emelie e
    Cinnicon skrev 2013-09-17 12:32:04 följande:
    Själv hade jag bruna och mer blodiga flytningar i en veckas tid innan missfallet visade sig. Bm som jag ringde sa alltid att det kunde vara normalt med lite blödning och missförgade flytningar. Det är nog rätt svårt att veta! Har idag fått tid till både hälsosamtal och inskrivning. Lääängtar! :D
    Vilken vecka var du i när du fick mf?
  • Zobeideh

De va inskrivning jag hade

Nu är jag i alla fall hemma igen. Den sparka och hjärtat slog fint. Nu kan jag släppa allt de negativa. Nu vet jag att jag e gravid. Överlycklig till Max nu både jag och sambon

• Awanata
    Zobeideh skrev 2013-09-17 13:30:13 följande:
    De va inskrivning jag hade

Nu är jag i alla fall hemma igen. Den sparka och hjärtat slog fint. Nu kan jag släppa allt de negativa. Nu vet jag att jag e gravid. Överlycklig till Max nu både jag och sambon
    Skönt! Då kan du bara njuta nu Blev du kvar i samma vecka som ni räknat innan eller blev du flyttad något?
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014