• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Awanata

Är det någon mer som har börjat få ont i ländryggen? Nu i natt vaknade jag t o m av det och fick lägga en kudde under rumpan. Det gick verkligen inte att ligga annars! Försökte läsa mig till varför men jag har börjat svanka en del, så antar det belastar musklerna annorlunda eller något sånt.. hobbydoktorn gissar Skäms

• biodynamisk
    Emelie e skrev 2013-09-17 10:31:31 följande:
    Har ni haft bruna flytningar? Sökte ni vård då eller vad gjorde ni?

Jag fick en blödning i vecka 12 med bruna flytningar i flera dagar efteråt. Åkte in till gynakuten och allt såg bra ut! Nu är jag i v14... De kunde inte se var blödningen kom ifrån.
  • Emelie e
    biodynamisk skrev 2013-09-17 15:01:37 följande:

Jag fick en blödning i vecka 12 med bruna flytningar i flera dagar efteråt. Åkte in till gynakuten och allt såg bra ut! Nu är jag i v14... De kunde inte se var blödningen kom ifrån.
    Vad skönt! Jag ringde bm idag och hon tyckte jag skulle avvakta men ska lämna urinprov imorgon för säkerhets skull. Men fick du gå på ett extra ultraljud?
  • Hallonpaj88

Idag stack det till på vänster sida av magen. Flera stick som sedan oxå gick ner mot underlivet. Kändes obehagligt och magen blev helt hård. Nån som varit med om samma?

• Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-09-17 13:30:13 följande:
    De va inskrivning jag hade

Nu är jag i alla fall hemma igen. Den sparka och hjärtat slog fint. Nu kan jag släppa allt de negativa. Nu vet jag att jag e gravid. Överlycklig till Max nu både jag och sambon

Vilken känsla <3 nu får du njuta och slappna av, vad skönt för er :)
  • Zobeideh

Hallonpaj88: det va en otrolig känsla. Vi spela in de så nu sitter jag och lyssnar hela tiden haha

• Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-09-17 15:39:46 följande:
    Hallonpaj88: det va en otrolig känsla. Vi spela in de så nu sitter jag och lyssnar hela tiden haha

Men åh haha hade ju skrivit mer men det kom inte med =)

I alla fall, vad skönt för er, nu kan ni kanske slappna av och njuta mer:)

Längtar tills det är vår tur <3
  • Zobeideh
    Hallonpaj88 skrev 2013-09-17 15:45:42 följande:

Men åh haha hade ju skrivit mer men det kom inte med =)
    I alla fall, vad skönt för er, nu kan ni kanske slappna av och njuta mer:)
    Längtar tills det är vår tur <3
    ja nu kan vi absolut njuta och koppla av. inga mer negativa tankar :D

När är det er tur?
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014