Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag googlade lite om de här med sparkar från barnet (vet att de inte är bra att googla haha men va tvungen) men i alla fall där stod de något om att de kan dröja fram till vecka 26 innan man känner något och har man inte känt något till vecka 26 så skulle man kolla upp de. Så de kändes helt skönt att läsa de att de kunde dröja fram till vecka 26 :)

• Zobeideh

Ja jag försöker oxå hålla mig väck från allt sånt hur svårt det än är haha. Men eftersom läkaren lät rätt säker på sin sak så kändes de ganska tryggt och lugnt

• Zobeideh

Nu tror jag inte de dröjer innan jag känner sparkar förhoppningsvis. Idag har det varit mycket bubbel runt hela magen och man har typ känt "konstiga" saker där inne hehe. Så hoppas där kommer snart en spark som vi båda kan känna

• Zobeideh

Majsa88: vi satt och funderade lite på de jag ch min sambo efter att vi inte fick sett de under RUL. Och eftersom vi ska på nytt ul i vecka 32 så tänkte vi att då väntar vi med att kolla upp de till nästa ul så vi slipper betala 1000 kr för ett nytt. Så vi hoppas kunna se de i vecka 32 annars blir de att vi låter det vara :)

Känns ju lite så att betala så kanske den inte vill sära på benen då heller. Visst e det roligt att få se den igen. Men vi får se vi sitter fortfarande och funderar på de :-P

• Zobeideh

Törsten har jag haft sen början av grav. Går nu aldrig utanför dörren utan min vattenflaska :-P

• Zobeideh

Tvetalan: jag läste att fram till vecka 26 behöver man inte va orolig om man känner den mindre vissa dagar. Men efter vecka 26 så ska man kolla upp det.

Nu är den fortfarande så pass liten och därför kan de kännas mindre vissa dagar :)

• Zobeideh

Ja man såg ju bara på RUL så livliga dem är. Och så känner man själv inget. När vår lille höll i gång där satt min sambo helt fascinerad och sa : känner du verkligen inte det där hihi.
    Så lite kul att dem rör sig så pass mycket och vi känner inget av de

• Zobeideh

Satt här och fundera lite. Tänk nu är det november.

Vi har december, januari, februari kvar att ta oss igenom sen vet man inte när miraklet dyker upp känns som tiden bara springer iväg

• Zobeideh

Haha de göööör ju de!! :-P men nu kommer jul och allt så nu måste ju tiden gå rätt fort kan man tycka :-P

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014