Första barnet - BF Mars 2014
Flowers: oj vad är det som hänt? Det är inte graviditets deperition? Du har ingen du kan prata med? Här kan du skriva av dig om du känner för att prata vi finns här och stöttar dig. Skickar massa kramar till dig
Flowers: oj vad är det som hänt? Det är inte graviditets deperition? Du har ingen du kan prata med? Här kan du skriva av dig om du känner för att prata vi finns här och stöttar dig. Skickar massa kramar till dig
Precis! Tiden kommer bara rusa iväg. Mars månad kommer nog va den månaden där dagarna kanske står stilla :-P
Vecka 22!!
När jag ställde mig på vågen hos BM vid inskrivningen(vecka 14) hade jag gått upp 6 kg!! :-0 så frågan e va jag väger nu när jag kommer till henne i vecka 25.
Däremot så i början av graviditeten kunde jag äga hur mycket som helst. Och va tvungen att äta var tredje timme. Men nu är det som innan jag blev gravid, fast jag äter mindre. Kan va riktigt hungrig men efter några tuggor är jag mätt.
Kucke: välkommen in och grattis till din graviditet :)
Jag gjorde aldrig kub testet blev aldrig tillfrågad de heller. Men alt såg bra ut på RUL så hoppas de stämmer :)
Har ni varit på RUL än? :)
Hallonpaj88: förstår att man blir orolig. Har du testat dricka is kallt vatten? Dem brukar reagera då hehe.
Sen e de som lillsmurfan26 skriver. Att från och med vecka 26 är det man ska känna rörelser varje dag.
Men e du orolig tycker jag absolut du ska ring om de.
Va skönt att du ska dit där imorgon
det kommer garanterat gå super. Kanske kommer där en liten spark senare ikväll
Jag är i vecka 22 och känner bara bubbel. Så de e helt normalt att inte känna sparkar än. :)
Jag har framvägg så jag räknar inte med att känna riktiga sparkar förrän senare. Denna veckan har bubblet ökat blivit lite kraftigare så tror sparken kommer snart
Längtanefterlilladig haha ja snart blir de såna inlägg :-P
Ibland när jag bli kissig kan jag få ont som typ håll eller något. Kan de va att bebisen trycker till? Känns som jag helt plötsligt blir jätte kissig.