Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Vi försökte men de gick Inte. Och dem såg mina tårar men nä dem strunta i de. Man kanske kan kräva gratis bilder imorgon

• Zobeideh

Nä jag kan ju tyvärr inte de ja de kanske vi gör

Säkert en på miljonen att detta händer och så skulle jag vara den personen haha

• Zobeideh

Hallonpaj88: ja nu ska vi bara koppla av idag och försöka släppa alla tankar och ilska så tar vi nya tag imorgon. Förstår inte ens hur sånt här kan hända.

De här med nr två har jag riktigt svårt för. Sitter som sten (förlåt för lite nasty info haha) riktigt jobbigt hehe

• Zobeideh

Majsa88 ta det lugnt. Jag är själv en sån som vill få gjort allt direkt men nu har du en bebis att tänka på :).

Bara dess två dagar jag måla om här hemma tog som tusan på min kropp. När jag väl va klar så hade jag riktigt ont i kroppen. Så viktigt viktigt tänk på bebben och framför allt dig själv :)

• Zobeideh

Anananas86: ja de e hemskt. Visst att man fick en tid idag men de kändes precis som dem tog vår bästa dag ifrån oss. Ush nä jag hoppas inte de händer någon annan för de e inte alls kul när man väl kommer in där med största smailet och allt bara typ förstörs

• Zobeideh

Tvetalan: jag är precis som dig vill oxå ETA hur toa besöken blir för jag är redan förstoppad. Skulle börja med dem tabletterna igår men har inte vågat testa dem än :-/

• Zobeideh

Tvetalan: jag tycker inte blutsaften är så äcklig. De e bara svepa visst de e inte världens godaste men jag tar hellre den haha

• Zobeideh

Jaha då va de snart att bege sig tillbaka till ultraljudet. 1 1/2 timme kvar. Bättre lycka idag hoppas vi på.

• Zobeideh

Tack alla nä nu kan de inte gå fel. Hur arg jag än va igår så har jag lagt ilskan bakom mig nu. Kommer njuta av varje sekund som vi får se vår lilla bebis och det kommer vara värt det

• Zobeideh

Hallonpaj88: jag såg den i vecka sju men allt jag såg då va bara en liten liten liten prick med ett blinkande ljus (hjärtat) så kommer kännas konstigt att se en hel bebis nu haha.
    Åh spännande lycka till imorgon

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014