Första barnet - BF Mars 2014
tarmbakterien enterokocker står där bara. Känns ju lite så hehe man blir ju lite orolig men samtidigt borde jag kanske ha blivit dålig om de skulle ha påverkat mig?
tarmbakterien enterokocker står där bara. Känns ju lite så hehe man blir ju lite orolig men samtidigt borde jag kanske ha blivit dålig om de skulle ha påverkat mig?
Jag googlade lite om de och det verkar vara en ofarlig bakterie. Om man skulle bli dålig så är det oftast dem med dåligt immunförsvar som drabbas så de känns lite tryggt :)
Jag måste oxå berätta att jag äntligen vågar hoppas på att de e bebis som håller på inne i magen. känt massa bubblor och massa konstigt nedanför naveln och ibland har de kommit i sidan oxå. det måste vara bebis eller? :)
Längtanefterlilladig: jag känner igen de där. Många säger samma sak till oss och i helgen blev min sambo förbannad. För många säger de här: snart kan ni inte göra de snart kan ni inte göra så snart kan ni inte göra si. Vi har kämpat i 3 år och jag tycker inte de har med barnen att göra hur förhållande och allt blir. Utan de har med hur man själv gör situationen.
Hahahaha ja de e rätt. Varför skaffa fler om de e så himla jobbigt
J3nny: precis som du skriver försöker jag vara tacksam för allt graviditet har att erbjuda. Hur jobbigt det än har så har jag längtat efter denna dagen såååå himla länge.
Jag ser fram emot allt framtiden har att erbjuda och bara vara lycklig. I juni månad satt jag hos min psykolog och stor grät och ville ha sönder hela rummet för jag tyckte livet var så jävla orättvist men nu äntligen får man vara lycklig. Jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma. Jag hade gett upp med att få biologiska barn. Jag trodde inte de va möjligt. :)
Majsa88: här är det inga problem, inget som jag tänkt på faktiskt :) men lusten från mig är inte lika stor som innan :-P haha
Anaconda: samma här med rak ingen. Börjar få stora problem faktiskt och vet inte hur jag ska lösa de haha. Så tips mottages gärna :-P
Rakningen ska de stå vet inte va som hände där haha
Önska jag oxå kunde lägga av med de haha får se hur länge de går att fortsätta, nu blir de väl kanske att testa det du skrev anaconda haha