Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Joma: tack så mycket. Hoppas din magkänsla stämmer haha. Min har varit pojke sen jag plussa så lär bli väldigt chockad om dem säger flicka :-P säger ju till och med han av ren reflex haha.

• Zobeideh

Ja verkligen spännande

Nu sitter jag här ch idag va jag inlagd i datorn nu väntar vi bara på att dem ska kalla

• Zobeideh

Hej alla

Nu är vi hemma igen. Allt va kanon med miraklet och blev framflyttad två dagar så nytt BF datum är 14 mars.
    Men som ni märker skriver jag inte han eller hon. Lillen vägrade visa könet. Satte benen i kors och navelsträngen mellan haha. Så funderar på att låta de va. Men ska på nytt ul vecka 32 för moderkakan va lite nere men de va tydligen vanligt

• Zobeideh
    Hallonpaj88 skrev 2013-10-22 20:59:48 följande:

Men vilken liten busunge ni redan har:) skönt att allt såg bra ut iaf! I morgon kl 13 är det vår tur. Kommer inte kunna sova i natt!!
    Ja det var en riktig buse där inne. Ville verkligen inte samarbeta haha. 

Åh spännande lycka till imorgon och även ni alla andra som ska på ul. Det är helt magiskt :D 
  • Zobeideh

Tack alla
    Så fantastisk lyckliga här hemma idag fast att hi inte fick se könet.
    Åhh nu är allt verkligt.

• Zobeideh

Tack alla :)

Ja de här med moderkakan prata dem om att de va vanligt för det är egentligen "för tidigt" för ultraljud, dem är för små. Men de va ju rutin så dem måste göra ett ultraljud nu. Men de kändes skönt att höra de ch just att här är fler som har samma :)

Haha ja de va en envis en. Börjar fundera på om de va så att de va meningen att vi inte skulle veta. Hade vi varit där igår hade vi nog fått kanske? :-P

• Zobeideh

MagdalenaZ grattis till de nya jobbet

Ja ush man blir förbannad över sånt. Men tro de eller ej läkaren bjöd på alla 5 bilder jag ville ha så lite glad i hjärtat blev jag. Tror att receptionisten berätta för läkaren. Lycka till imorgon med ditt RUL

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014