Första barnet - BF Mars 2014
Joma: tack så mycket. Hoppas din magkänsla stämmer haha. Min har varit pojke sen jag plussa så lär bli väldigt chockad om dem säger flicka :-P säger ju till och med han av ren reflex haha.
Joma: tack så mycket. Hoppas din magkänsla stämmer haha. Min har varit pojke sen jag plussa så lär bli väldigt chockad om dem säger flicka :-P säger ju till och med han av ren reflex haha.
Ja verkligen spännande
Nu sitter jag här ch idag va jag inlagd i datorn
nu väntar vi bara på att dem ska kalla
Hej alla
Nu är vi hemma igen. Allt va kanon med miraklet och blev framflyttad två dagar så nytt BF datum är 14 mars.
Men som ni märker skriver jag inte han eller hon. Lillen vägrade visa könet. Satte benen i kors och navelsträngen mellan haha. Så funderar på att låta de va. Men ska på nytt ul vecka 32 för moderkakan va lite nere men de va tydligen vanligt
Tack alla
Så fantastisk lyckliga här hemma idag fast att hi inte fick se könet.
Åhh nu är allt verkligt.
Tack alla :)
Ja de här med moderkakan prata dem om att de va vanligt för det är egentligen "för tidigt" för ultraljud, dem är för små. Men de va ju rutin så dem måste göra ett ultraljud nu. Men de kändes skönt att höra de ch just att här är fler som har samma :)
Haha ja de va en envis en. Börjar fundera på om de va så att de va meningen att vi inte skulle veta. Hade vi varit där igår hade vi nog fått kanske? :-P
Lycka till alla som har RUL idag. Uppdatera sen
MagdalenaZ grattis till de nya jobbet
Ja ush man blir förbannad över sånt. Men tro de eller ej läkaren bjöd på alla 5 bilder jag ville ha så lite glad i hjärtat blev jag. Tror att receptionisten berätta för läkaren. Lycka till imorgon med ditt RUL
Ja precis. Så de gilla vi
Jag kissade oxå innan RUL :-/