Första barnet - BF Mars 2014
Okej ja då e de den jag oxå tagit. Hört en massa om den där de nästan kostat livet på mamman och bebisen. Ska verkligen hålla mig väck från den i framtiden. Hade man vetat de då så hade man nog tagit skrapningen
Okej ja då e de den jag oxå tagit. Hört en massa om den där de nästan kostat livet på mamman och bebisen. Ska verkligen hålla mig väck från den i framtiden. Hade man vetat de då så hade man nog tagit skrapningen
Välkommen in och grattis till flickan xstellax :)
Ska se om jag kanske kan lägga upp bild på skötbordet som vi köpt där just nu allt hamnat eftersom vi inte har hittat en fin byrå än till barnet :-P
Min pappa är likadan med att jag ska vänta med att handla ifall det skulle hända något. Medan min mamma blir super glad över att höra alla bebis köp. Jag har väntat på denna dagen i 3 år och haft tillräckligt med sorg anser jag/vi. Så oavsett vad som händer blir vi lika ledsna som om vi har grejorna eller ej. Så jag tycker det absolut är upp till var ch en hur mycket man handlar och när man handlar.
jag kan inte hålla mig och köper sakerna på om pö.
Jag drömde extremt mycket i början. Tror de va typ i vecka 12-13 som de började avta. Antagligen för man va super nojig för en massa och tankarna snurra. Så kunde ha många missfalls drömmar eller typ att jag trilla i trappan eller så kunde till ch med sambon va otrogen i drömmen så man vakna och grät floder hehe
Visst att man ska njuta av graviditeten och allt va den har att erbjuda. Men för var dag som går längtar jag mer och mer för att få den lille i famnen. Att få reda på vem det är som ligger där inne.
Åh vilken längtan man har..
Va jag hört så ska man endast gå efter RUL och inget annat tyvärr
Idiiis91: åh va tråkigt att läsa ta hand om dig/er och jag hoppas vi hör mer från dig. Skickar en massa massa styrkekramar till dig
Sist flowers skrev va efter ultraljudet hon gjorde på natten. Och då hade allt gått bra. Men sen dess har vi nog inte hört så mycket mer.
xStellax: ja vi är några st som har det med :) jag är en av dem, min läkare sa att det är väldigt vanligt med de och inget man ska oroa sig över :)
Min är i framvägg och jag känner bara bubbel. Inga riktiga sparkar än tyvärr
vecka 20+5 idag