Första barnet - BF Mars 2014
Längtanefterlilladig: bra att dirigerat BM och kräver en odling. Berätta hur det går!
Håller alla tummarna på att de inte är det du har
Längtanefterlilladig: bra att dirigerat BM och kräver en odling. Berätta hur det går!
Håller alla tummarna på att de inte är det du har
Jag känner oxå nere i tjej magen :)
Har sen igår börjat känna av dygnsrytmen. Nu ligger jag sajt vaken för "hen" har väckt mig. Ligger här och känner hur den håller på :) samma sak igår natt
sen är där lite på morgonen när jag vaknar sen är det lugnt fram till eftermiddag och kvällen såsen sätter den fart i magen :)
Vet inte vart sajt kom in i bilden. Jäkla iPhone som ändrar en massa :-P
Det här med bäcknet är jag oxå lite nojig över. Eftersom jag ar skolios så kan där finnas en chans att mitt bäcken är snett och då måste jag göra kejsarsnitt. Hade velat röntga och kolla men de e tydligen inte lönt eftersom de ändrar sig hela tiden under graviditeten så jag får helt enkelt ta de som de kommer.
Jag hoppas verkligen inte att jag ligger på förlossningen och kämpar flera timmar innan man får köra kejsarsnitt. Jag vill gärna lixom veta i förväg så jag är inställd.
Det här med att söva vd kejsarsnitt är inte vanligt. Jag har flera vänner som gjort akuta kejsarsnitt men varit vakna ingreppen. Dem söver där vid magen om jag inte minns fel. Man är helt klar vaken men bedövad :)
De ska va bedövar inte söver
Nu har jag varit iväg och handlat niferex. Nu när jag läste bruksanvisningen så står där i början av behandling, 1 kapsel 2-3 gånger dagligen. Ska jag äta tabletten ex i 3 dagar och sen ta uppehåll till nästa vecka? Eller man ska skita i va där står och köra på varje dag? Fattar typ inget. Har hela tiden varit inställd på att man ska äta den varje dag
Okej men då antar jag att jag oxå ska köra på varje dag och inget uppehåll
tack för ditt svar