Första barnet - BF Mars 2014
Va fan jag skulle ha låtit bli att kissa precis innan besöket haha då kanske de hade gått bättre :-P
Grattis hallonpaj88 då har vi BF samtidigt
Va fan jag skulle ha låtit bli att kissa precis innan besöket haha då kanske de hade gått bättre :-P
Grattis hallonpaj88 då har vi BF samtidigt
Jag har oxå min i framvägg. Jag har bara känt ca 2 gånger den sparka så de tar väl lite tid innan man känner de på helt
Så är det här oxå nu är det verkligen riktigt fast att de e svårt tt förstå att där verkligen är en bebis. Ul bilderna är inramade vid tv bänken så man sneglar ju bort hela tiden och kollar och får de stora smailet
Vi har pojknamn klart där blir det Lias och flicka är vi lite osäkra på. Kanske Nea eller Minna men vi får se flicknamnet ändrar sig hela tiden haha
Då får man se hur mycket neutralt man hittar i Ullared idag. Har en känsla av att de inte går så jätte bra, haha
Nu är jag hemma från Ullared. Duktigt mör i kroppen efter en hel dag där haha! Måste säga att de va faktiskt inte så svårt med neutralt. :) man har väl bara inte tittat åt de hållet när man lixom vetat va man ska köpa till andra. Fick tag på en massa fint men just i sängkläder och säng saker blev jag lite besviken. Där va allt de neutrala helt slutsålt av just de fina. De fans svart kvar men de känns ganska dystert i en bebissäng. Så de fick bli mycket nallepuh. Madrasser täcken och kuddar va väldigt billigt där
jag köpte den tjockaste som fans där (lyx hette den) kosta 349 kr. Riktigt bra pris! Så jag gjorde en massa bra fynd. Sen de här med krokar och sånt i barnrum va där mycket rosa och blått
. Så ni som vet kön ni får de nog rätt lätt. För av allt de fina va alltid blått och rosa kvar haha.
Nä men mycket bra fynd gjorde jag där så de kan va bra att åka dit nu när man ska handla en massa innan barnet kommer för de kan bli väldigt dyrt här i dem vanliga butikerna :)
Jag kunde inte hålla mig haha. Känns egentligen inte bra att handla så mycket redan men vet inte om jag hinner dit innan barnet är född. Tanken är ju att vi ska hinna en runda i feb. men man vet aldrig :)
Stort grattis till er alla som gjort RUL idag
Joma: hitta du skötväskor?? Åhhh jag leta men hitta aldrig
( hur va dem och hur va priserna på dem :)
Samma här
50 % kvar wiiie haha