Första barnet - BF Mars 2014
Februari kommer nog bli den segaste månaden :P. Då vill man nog bara ha ut lillen. November och december kommer nog rusa för nu kommer julen och allt :p Men håller med om att de känns som en evighet!! :p
Februari kommer nog bli den segaste månaden :P. Då vill man nog bara ha ut lillen. November och december kommer nog rusa för nu kommer julen och allt :p Men håller med om att de känns som en evighet!! :p
Inge mer kladd på Facebook är en tjej som
Syr babynest och du väljer själv färgen :) 350 -400 kr är hennes pris :)
han är väldigt positiv till det (eller inte haha) jag är mycket för vitt och stilrent men det kan faktiskt variera just nu är det de. Haha. men gillar även lantlig stil. Så de e faktiskt lite olika :) va gillar du själv för inredning :)
Ja snart är det vår tur. Så himla kul :) tycker de e riktigt roligt och läsa dem som är lite längre gånget men även dem som nyligen plussat.
Ska bli spännande att se vem som får ut sin lilla kotte först
Gud va kul å höra vilka ni är, haha! Man får en bild av vad man tror i ålder å sen stämmer de inte alls :)
Jag är 26, bor med min sambo som är 22 å vi har precis flyttat till ett hus som sagt. Bor i en liten by nere i Skåne, cirka 4 mil från Helsingborg.. Jag jobbar som undersköterska å min sambo är snickare.
Hur länge har ni varit tillsammans med era pojkvänner/män? Jag tror vi vinner i kortast tid iallafall, vi har bara varit tillsammans ett halvår så jag blev gravid nästan direkt.. Dock var de inte planerat men de har känts rätt från första stund :)