Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Jag e tyvärr uppbokad den 1/2
    Har knappt några lediga dagar i februari. Mycket som händer så om ni andra bestämmer så får jag se om jag kan hänga med den dagen som väl bestäms.

• Zobeideh

Glömde det jag känt av sen jag plussa och de e nästäppan. Utan nässpray går jag under!

• Zobeideh

Nu är det äntligen dax för ultraljudet. Ska bli spännande och se hur stor lillen är

• Zobeideh

Tillbaka från ultraljudet. allt såg finemang ut :) moderkakan har flyttat sig uppåt. Blev lite besviken att dem inte mätte så fick aldrig reda på någon vikt. Hon ville bara se moderkakan och kolla så hjärta och allt slog på fint. Och ingen bild blev där heller. Svårt att få bilder när dem e så stora så försökte få en profil på ansiktet men självklart ligger han gömd med ansiktet inåt så man såg bara bakhuvudet :-P men de viktigaste av allt är att allt va bra så får vänta nu med att se han tills han kommer ut :-P

• Zobeideh

Åhh Gud va glad jag blev att du skrev de med ögonfransarna. Helt seriöst trodde jag att mina typ hade blivit "förstörda" eller där hänt något konstigt.
    Trodde aldrig de kunde ha med graviditeten att göra. Men nu när jag ser att fler skriver om de så känner jag mig inte ensam om de

• Zobeideh

Ja verkligen :)
    Ja jag fråga men hon kollade bara snabbt hon sa att dem inte mäter barnet för "skojs skull) dem mäter bara när BM tycker att magen inte växt som den ska. hon ville bara kolla moderkakan och hjärtat så vi fick nöja oss med de och nöja oss med att se baksidan av han haha och så dubbelkollade vi könet och denna gången va han inte blyg de e garanterat en pojke utan tvekan haha

• Zobeideh

Törst har jag känt sen början av graviditeten. Dricker till och med på natten när jag gör mina toa besök. Och har alltid med mig en vattenflaska ut.

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: va skönt att allt såg bra ut. Då ligger våra bebisar likadant haha. Mätte dem din bebis? Eller dem kolla oxå bara moderkakan ?

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014