Inlägg från: Zobeideh |Visa alla inlägg
  • Zobeideh

Första barnet - BF Mars 2014

Ja man får känna efter lite hade varit skönt med bilen just för man ska ha med sig skötväska bilstol m.m haha men skönt att slippa betala parkeringsavgiften. De e nu i dessa lägena man hade velat att sambon hade körkort haha :-P

• Zobeideh

Vi har knappt 10 min med bil till förlossningen så därför de känns lite som att man skulle klara köra själv. Men vi får väl se när dagen närmar sig hur ont och påverkad man är :)

• Zobeideh

Ja precis spännande och se vem av oss som får först har en gammal vän till mig som oxå ska ha en liten pojke. Han e beräknad dagen efter mig haha lite kul faktiskt :)

• Zobeideh
    Hallonpaj88 skrev 2014-01-16 17:43:20 följande:
    Haha vad häftigt :) min sambos brorsa fyller år 12/3, hans systerson fyller 1 år den 13/3 och min svägerska 14/3 så jag hoppas vår lilla kille får en egen dag. Komiskt hur alla lyckats pricka in samma vecka i samma familj haha.
    Haha oj jag har tur som inte har någon i familjen i mars månad haha :p. då hoppas vi att er lille kille får en egen dag :p. 
  • Zobeideh

Lele79: ja vi ska gå på profylaxen dock blir de inte förrän februari för där fanns inga platser kvar ska ni gå på den?

• Zobeideh

80% här med jag sover inget har problem med att ligga på höger sida för då känns de som lillen ska protestera. Sparkar och håller igång för fulla muggar. Vänster sida känns inte bekväm men jag lyckas i alla fall somna ryggen går inte alls att sova på. Sen e de alla toa besök och man är täppt i näsan ( längtar efter att sova en hel natt

• Zobeideh

Längtanefterlilladig: har tips på en action film. Riktigt bra kunde inte släppa tvn hehe. Prisoners. Rekommenderar starkt

• Zobeideh

Jasså fanns den inte :-O vi hitta den förra helgen håll utkik för det är ett måste att se den hihi :-P

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014